Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt SEO værktøj?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 185
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

For at kunne finde de bedste KeyWords at linkbuilde efter, har jeg brug for at kunne se dels hvor mange globale søgninger der er på de pågældende KeyWords samt hvordan mit domæne ranker på disse KeyWords.

Jeg skal gerne kunne lave en hurtig oversig ala denne:

Keyword Global monthly Searches Current Google Rank (mit_domæne.dk)
keyword 1 1900 42
keyword 2
590 25
keyword 3
1900 77
keyword 4 260 42

Hidtid har jeg fundet værdierne til den første kolonne (Global monthly Searches) i AdWords Keywords tool.
Og den værdierne til den anden kolonne (Current Google Rank) i et program der hedder LinkAssistent.

Men findes der ikke et program der, hurtigt og nemt, både kan oplyse "Global monthly Searches" og (Current Google Rank)?

På forhånd mange tak for svar.

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 00:02

Hej igen

Bump. Er der virkelig ikke nogen der kan svare på hvilket værktøj der nemt kan vise både "Global monthly Searches" og Current Google Rank"?

:)

Jesper

Filecamp er professionel Fildeling, Billedbank, Digital Asset Management og Online Korrektur. Kunder i +30 lande. Start GRATIS DEMO på: filecamp.com

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:18

Jeg kender ikke noget program der kan begge dele, men jeg plejer at tjekke antal søgninger i adwords og placeringer med Rank-tracker fra www.link-assistant.com (og backlinks med betalingsversionen af majestic SEO).

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 09:29

Ja, det er også sådan jeg har gjort hidtil. Undrer mig bare at der ikke er en nemmere måde.

Men tak for svar Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Indlæg ialt: 129
Fra  Smidt & Bohlin Smidt Happens Skrevet kl. 09:40

Nu snakker i selv om Rank tracker fra link-assistant.com, og jeg vil da mene at den kan netop det.

Du kan jo selv sætte op, hvilke data den skal vise og "tracke".

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 09:51

Hej

Jeg kunne godt lave sadan et værktøj til  dig

jeg har  allerede lavet et som kan tjekke 

hvor  i google du ligger pa et bestemt ord

google keyword rank

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 10:14

Kim Smidt:
Nu snakker i selv om Rank tracker fra link-assistant.com, og jeg vil da mene at den kan netop det.

Du har ret Smile

I Rank Tracker fra link-assistant.com er der ganske rigtigt en lille knap som hedder KEI (KeyWords Efficiency Index). Hvis man klikker den til, kan man se både se hvor mange søgninger der er på ordet og hvor man selv ligger placeret i Google. Fandt også ud af at tilpasse kolonnerne så de viser det på en overskuelig måde. Fedt.

Tak og god dag

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 10:19

ExpressCMS:
google keyword rank

Smart lille værktøj du har lavet der Wink

Det er hermed bookmarket. Tak.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 10:21

velbekommen

men som sagt kunne  jeg  godt lave en udbygget version af det til dig  hvor du kan måle de

ting du gerne ville have

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 07
Fra  Filecamp.com Skrevet kl. 10:24

ExpressCMS:

men som sagt kunne  jeg  godt lave en udbygget version af det til dig  hvor du kan måle de ting du gerne ville have

Jo, tak ... men det vil jeg ikke bede dig om. Men hvis du på et tidspunkt alligevel gør det så giv mig endelig besked.

Smile

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)