Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har arvet 3,3 millioner

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Martin,- Uden om mine andre kommentarer. PAS PÅ, tag det meget forsigtigt med råd du måtte få f.eks. i personlige beskedder og i råd uden om tråden. 3.3 Mio er meget fristende for mange mennesker, så tag altid en tredie mand ind over, en helt neutral, onkel, bror, mor, ven af din far, en du kan stole 100% på, så du ikke lokkes af med noget

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 21:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Jeg vil også gerne kondolere og håber du kommer godt igennem det

Men når det er sagt så synes jeg der er et par ting der lyder mærkeligt ved dit indlæg

Din far døde for en måned siden og det ser ud til at du allerede er kommet videre, ja vi er alle sammen forskellige men hvis jeg var i dit sted så ville det tage for mig mere end en måned at komme mig over det tab jeg har lidt, om jeg ville arve nogen penge eller ej

Skulle jeg arve nogen penge så ville jeg bruge på mig selv og dem han efterlod og ALDRIG nogensinde brase ud med det på et offentligt forum

Du kunne have spurgt anerledes og stadigvæk fået svar uden at nævne at du har arvet eller hvor mange penge du har

Dette skal du ikke tage som kritik, men blot lidt skepsis fra min side

God aften

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 09:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

RIP til din far.

Jeg ville lave en plan for beløbet når man finder ud af hvad der er tilbage efter skat har været der og tage sin andel.

SPRED det over mange investeringer så du har risikoen fordelt. Hvis en ting går galt så har du måske 10 andre investeringer der går godt. Risikoen for at de alle går galt er rimelig lille.

Du skriver ikke noget om hvem du er, hvad du kan og hvad du vil. Måske du skal hyre en revisor eller økonomimand til at rådgive dig. Det er set før at man får et stort beløb fra fx. lotto og før man ved af det så er pengene væk og man ved ikke hovr de er havnet.

Der er også tendens til at man pludselig får en masse nye venner, så hold oplysningerne tæt til kroppen og ikke blære dig med det.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 10:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

En baresso i Esbjerg ville være lykken!

Ingen kaffe bar i byen, ville være en vinder :)

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 11:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Men der er måske ikke nok der er villige til at betale for sådan en kaffe der til at få det til at løbe rundt..........

Sådan en forretning tager mange år før investeringen er hjemme, så selvom det første år går godt så skal man være sikker på samme niveau et par år frem.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Heyo Trådstarter hvis jeg var dig så ville jeg starte mit eget koncept det kunne eks. være noget lækkert og billigt, dermed ikke sagt at MCD ikke er lækkert men jeg får altid hovedpine, svimmelhed og kvalme efter at spise det der MCD mad det må være alt det der MSG de putter i, så derfor sys jeg du skulle starte et koncept med sunde velsmagende sandwiches eller noget helt tredje det kunne eks, være du skulle overveje at franchisere MAX. By the way du må undskylde hvis mine betragtninger ikke lige kan bruges :-)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Også kondoleringer herfra. Har netop prøvet det samme og det er aldrig sjovt.

Der er ikke skat på arven. Der svares boafgift og den afgift er angiveligt betalt af boet. Jeg syntes du skal spørge dig selv om hvad din far havde gjort med pengene eller gjorde med dem. Han gjorde umiddelbart ingenting. Ville han have investeret dem i et sådan projekt hvis du kom og foreslog ham det. Skal du investere så gør det med et mindre beløb så du ikke sætter alt på samme hest og ja pas på smarte "rådgivere" der kontakter dig upfordret fordi de mener at vide hvordan du kan få mere ud af pengene

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Jeg kondolerer.

Jeg har en portal hvor jeg mangler en partner www.partyportal.dk 

Den kan du blive partner i og få 50% til fornuftige penge :-)

En privat besked som denne er nok at foretrække, men man kan ikke sende private beskeder til dig.

Du skriver bare hvis det er noget :-)

Mvh Nicklas Østergaard

www.NordicMarketing.dk

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 21:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den  her tråd lugter af scam

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Det er jo en noget syrealistisk situation, og det gør mig bestemt ondt at høre :-(

Jeg har selv mistet min far, men arvede ikke millioner - det jeg arvede var et gennemsyret iværksætter gen, og jeg bliver meget bekymret på dine vegne, når jeg læser dit indlæg...

Var jeg i din situation med min erfaring, så vil jeg slå mig ned som "Business Angel" (anonym investor), og søge rådgivning hos sådan nogle som http://www.de3engle.dk/ (kender dem ikke, men deres koncept virker troværdigt), eller http://www.rugekassen.dk/ (kender dem og har kun gode oplevelser med dem).

Held og lykke med investeringen, men husk nu kun at investere nogle af pengene - måske halvdelen, og brug evt. resten på uddannelse eller andet fornuftigt - det vil din far sætte pris på ;-)

Mvh. Thomas Hansen

Passioneret iværksætter...
Side 3 ud af 4 (32 indlæg)