Jeg har en kiosk, som har en kanon beliggendhed, min kiosk ligger lige overfor en s-togstation. Min kiosk er rimelig stor og jeg har en lokale, som jeg bruger til salg af convenience vare.
Det jeg søger er hjælp til at bygge en butik ligesom 7.Eleven, Samme koncept med konkurrence dygtige priser. Min største konkurrent er 7.Eleven som har en lille butik inde i stationen.
Mange kunder er tilfredse med mine priser, men den butik jeg købte er 90 år gammel og trænger til renovering. Jeg vil gerne sælge Hotdogs, Bagels, Morgenbrød, bland selv slik og coffe to go.
Jeg har set et par kiosker som fører denne koncept. Det jeg vil høre om er der nogle her fra Amino, der ved hvor jeg kan finde gode leverandører der kan hjælpe mig med indretning(renovering), og leverandører af hotdogs, Bland selv slik, Bagels, Coffee to go osv. Selvfølige søger jeg leverandører der er relative billige.
Al dit slik, bagels, sandwiches og tilbehør kan du blandt andet købe hos Inco i kødbyen i københavn.
Hvis jeg var dig ville jeg nok ikke sælge både hotdogs og bagels, men vælge hvilket produkt du vil fokusere på, ellers kan det blive for uhåndterbart for dig selv, og du kan ikke markedsføre dig konkrekt hos potentielle kunder, det vil sige, det bliver svært for folk at vide hvad det er de kan få hos dig.
Hvis der ligger en 7-eleven lige ved siden af dig, hvorfor vil du så efterligne den? Vil folk ikke vælge et koncept de kender, frem for en kiosk der ligner, når der er så kort afstand imellem?
Hvis jeg var dig, ville jeg begynde at sælge noget andet end 7-eleven, der kan trække kunderne over til dig i stedet. Nu er det et fuldstændig uoriginalt bud og virkelig kedeligt, men du ville helt sikkert tiltrække flere kunder, hvis du sælger friske sandwichs eller lignende. Mit råd vil i hvert fald være, at du skal gøre alt for IKKE at ligne 7-eleven.