Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Blogger Reviews

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

I November, 2012 blev Blogger Reviews startet af en gruppe bloggere der gik sammen om at lave en ny blog, lavet udelukkende til at kunne anmelde ting.

Hvad synes I? Smile

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 19:20

Og et link til de dovne http://bloggerreviews.dk/ :)

Men en meget fin side. Jeg har bare ét spørgsmål - hvad får man ud af at være gæsteskribent? Jeg kan se at et krav går på, at man skal købe sine egne test produkter, hvilket er helt fint, men når det så er gjort, og artiklen skrevet, hvad får man så ud af det frem for fx at have skrevet artiklen på egen blog? 

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:27

Hej

Virkelig flot side og dejlig overskuelig. Når først der kommer en masse indhold, vil det helt sikkert blive godt :)

Jeg undrer mig dog lidt over valget af 5 stjerner. Jeg tror de fleste har nemmere ved at forholde sig til 1-6 stjerner og vil også mene at 5 stjerne begrænser jeres muligheder. 

Håber det giver mening ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  SB Group Skrevet kl. 19:37

Jonas:
Og et link til de dovne http://bloggerreviews.dk/ :)

Men en meget fin side. Jeg har bare ét spørgsmål - hvad får man ud af at være gæsteskribent? Jeg kan se at et krav går på, at man skal købe sine egne test produkter, hvilket er helt fint, men når det så er gjort, og artiklen skrevet, hvad får man så ud af det frem for fx at have skrevet artiklen på egen blog?

Tak for linket, jeg har også tilføjet et i første indlægI forhold til gæstebloggere så kan vi tilbyde dem et større og andet publikum end de har på deres egen blog :)
Dennis Nordli Hansen:
Virkelig flot side og dejlig overskuelig. Når først der kommer en masse indhold, vil det helt sikkert blive godt :)

Jeg undrer mig dog lidt over valget af 5 stjerner. Jeg tror de fleste har nemmere ved at forholde sig til 1-6 stjerner og vil også mene at 5 stjerne begrænser jeres muligheder. 
Mange tak!
Jeg forstår ikke hvordan det begrænser vores muligheder? 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Mar 12
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:45

Det er måske lidt forkert formuleret, men som nævnt, anvender de fleste større medier i DK op til 6 "stjerner". Det at i anvende 5, gør at brugerne skal se bort fra deres normale opfattelse af anmeldelser. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 19:56

Rigtig fin side - og loader hurtigt ;)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  SB Group Skrevet kl. 20:14

Dennis Nordli Hansen:
Det er måske lidt forkert formuleret, men som nævnt, anvender de fleste større medier i DK op til 6 "stjerner". Det at i anvende 5, gør at brugerne skal se bort fra deres normale opfattelse af anmeldelser. 
Du har ret i at de fleste danske medier bruger 6 stjerner og det kan nok godt give lidt opfattelsesproblemer. Der er helt klart noget vi vil tage op og kigge på, lige nu ligger vores fokus dog på indholdet af siden, så vi har noget at tilbyde vores læsere. Smile

Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:18

Flot og overskuelig blog :)

Kan dog heller ikke se fordelen i 6 stjerner - synes 5 er fint.

Synes dog det er minimalt hvad gæstebloggeren får ud af det. Synes godt det kunne gøres mere attraktiv, fx med mulighed for affiliatelinks, link til egen blot el. lign. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  SB Group Skrevet kl. 20:55

Josilin:
Synes dog det er minimalt hvad gæstebloggeren får ud af det. Synes godt det kunne gøres mere attraktiv, fx med mulighed for affiliatelinks, link til egen blot el. lign. :)
Slevfølgelig får man et link, det er ligesom en del af meningen med gæsteblogging Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  SB Group Skrevet kl. 21:13

Lucas - Hosting4Real:
Rigtig fin side - og loader hurtigt ;)
Tak og der kan vi jo delvist takke dig Stick out tongue

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)