Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

én ejer af i/s

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har ladet mig fortælle at man ikke kan tilmelde sig apple developer program som enkeltmandsfirma, så derfor vil jeg egentlige gerne oprette et interessentskab.

er der nogen der ved om man kan lave en konstellation af et sådan selskab, med kun én ejer?

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47202
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:42

et I/S er to personer - et tilsvarende med en person er en personligvirksomhed bare - hvad skulle du med et I/S egentlig mon Smile

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 06:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

har du overhovedet læst andet af min post end min overskrift? :-)

du konstatere blot hvad jeg selv skriver, og stiller et spørgsmål jeg allerede har besvaret :-)

Jeg vil gerne udgive en app via apple som et firma, men de acceptere ikke enkeltmands virksomheder. der skal som minimum et I/S til, og derfor vil jeg hører om det er muligt på nogen måde at oprette sådan et selv :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:14

Michael Thorborg:
du konstatere blot hvad jeg selv skriver, og stiller et spørgsmål jeg allerede har besvaret :-)

Ret skal være ret! Du får også svar på sit spørgsmål!

/Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael Thorborg:

har du overhovedet læst andet af min post end min overskrift? :-)

Selv tak for hjælpen.

Den forstår jeg ikke. Du spurgte vel ret klart til et I/S med EN ejer - både i overskift og tekst, og spurgte så;

Michael Thorborg:
er der nogen der ved om man kan lave en konstellation af et sådan selskab, med kun én ejer?

Hvad er det for et spørgsmål du selv har besvaret? Svaret fra mig på dit klare spørgsmål er NEJ, men skal være mindst 2 personer for at stifte et I/S det kan IKKE stiftes som enkeltmandsselskab med kun EN ejer.

Du skal ha fat i en mere hvis du vil stifte I/S, eller du kan stifte ApS helt alene f.eks. men det kræver 80.000 kr i stiftelseskapitial og accepteres givet også af Apple. 

over and out her fra

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10

hvad skulle du med et I/S egentlig mon Smile

Cookie - det var nu nok denne del af dit svar som Michael "prikker" til...Wink

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:16

Henrik Koudahl:

Cookie:
hvad skulle du med et I/S egentlig mon Smile

Cookie - det var nu nok denne del af dit svar som Michael "prikker" til...Wink

Det spørger jeg om, af den simple årsag, at jeg ikke ved hvorfor han præcis beder om et I/S. Jeg har jo forstået, at det er til noget apple Apps som kun vil handle med folk i selskabsform - men jeg forstår ikke at de skulle kræve det er et I/S - så ja:

Hvad er årsagen til specifikt at søge et I/S, som jo ikke kan stiftes af 1 person, men hvor den direkte pendant for enkelt personer er enkeltmandsvirksomhed CVR

Så stadigt, hvad er årsagen til at det skal være et I/S specifikt - duer CVR personligt selskab ikke - eller alternativt til en person et ApS som kan være enmands ejet

vh

Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:32

Fejl beklager..

Men eller opret dig som privatperson og ikke firma, hvis dit firma kan leve med dette.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48

Cookie:
Så stadigt, hvad er årsagen til at det skal være et I/S specifikt - duer CVR personligt selskab ikke - eller alternativt til en person et ApS som kan være enmands ejet

Det er vel alt i alt et spørgsmål om at begrænse udgift og besvær, hvis det alene er et spørgsmål om at få adgang til  apple developer program.

Alternativt er den billigste måde at lave et I/S som en kombination af en selv med "1 € firma" (lettest et ltd som kan købes over internettet).

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 16:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hvor er jeg egentlig træt af den negative energi der er herinde nogle gange.

misforstå mig nu ikke, jeg er vældig glad for at du tager dig tid til at besvare mit spørgsmål, men du spørger hvad jeg skal bruge det til, og jeg skrev ret tydeligt i min første post at apple ikke acceptere enkeltmands virksomheder hvis ikke de som minimum hedder I/S - derfor!

Cookie:
Svaret fra mig på dit klare spørgsmål er NEJ
- det skrev du ikke i dit første svar. der beskrev du forskellen mellem personligt og I/S, og den forskel må jeg jo indlysende være klar over siden jeg kan stille spørgsmålet om hvorledes der findes en metode hvori én person kan eje et I/S. Hvis vi var to havde det jo ikke været et problem. og havde jeg kunne "nøjes" med en enkeltmandsforretning, havde det heller ikke været et problem.

Alternativt må jeg bede min stedfar være medejer med hans APS, og lave en kontrakt på at jeg alene står 100% for drift og hæftelse.

Endnu engang tak for din tid og dit svar, og ikke mindst alle andres. men lad os lige lade den negative luft blive hjemme ikk'? :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)