Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dygtig partner søges | Brænder du for salg og marketing?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminioer

Jeg søger en dynamisk og resultatorienteret partner der brænder for salg og markedsføring. Bygkvalitet.net søger efter dygtige partnere, der gerne vil være med til gøre www.bygkvalitet.net til den mest kendte og brugte side, når forbrugerne har brug for at finde de allerbedste og kvalitetsbevidste håndværkere i Danmark.

Bygkvalitet.net er klar og opstartet og vi søger derfor efter en eller flere partnere, der har kompetencer inden for salg og markedsføring. Kendskab til byggebranchen er ligeledes et klart plus.

Vi holder til i det nordsjællandske og forventer at du, om ikke dagligt, så ofte har mulighed for at være på pinden.

• Har du lyst til at blive en del af en ny og spændende opstartsvirksomhed.
  • Brænder du for at gøre en positiv forskel for alle de mange, der dagligt har problemer med deres byggeprojekter.
  • Har du de rette kompetencer og drive, samt er villig til at smøge ærmerne op.

Så er det måske netop dig vi leder efter.

Du finder siden på www.bygkvalitet.net og kan ligeledes kontakte mig via kontaktformularen på siden.

Tak fordi du tog dig tid til at læse dette og ser frem til at høre fra dig.

Mvh Thomas

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:41

Hej Thomas, 

Jeg syntes det lyder rigtig spændende, og det kunne godt være noget for mig.

Her er lige lidt om mig selv:

Jeg er 28 år. Jeg har 4 års erfaring med markedsføring af værktøj og værktøjsmaskiner til byggemarkeder og private. 

Jeg er oprindeligt sproglig student, men har taget handelsskolens grunduddannelse for studenter.

Det betyder at jeg har haft fagene, erhvervsøkonomi, informationsteknologi, salg & service og iværksætter.

Derudover har jeg merkonom enkeltfagene erhvervsret, markedsføring og afsætning.

Sagt med lidt andre ord tror jeg, at jeg vil kunne være med til gøre jeres markedsføring lidt mere skarp.

Jeg kan designe og opsætte reklamer, annoncer, nyhedsbreve samtidigt med at jeg er uddannet i nogle af de strategiske tanker bag markedsføring og branding.

Hvis du tror det er noget der kunne have din interesse, kan vi sagtens mødes og snakke lidt sammen omkring hvad vi hver især kan og har af tanker om emnet.

Jeg kan også sende et CV hvis du gerne vil se det :-)

Med venlig hilsen

Anja 

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:22

Hej Anja

Tak for din besked og beklager mit sene svar.

Der er kommet en del henvendelser og jeg arbejder derfor med flere forskellige modeller, vedr. indgåelses af partnerskaber og markedsføringen af bygkvalitet.net.

Jeg har p.t. ikke det endelige overblik over hvor præcis de nuværende muligheder  ender og har  p.t. desværre ikke mulighed for at tilbyde dig noget, før jeg er kommet lidt videre med de nuværende kontakter.

Du er meget velkomme til at sende dit CV, hvis du forsat er interesseret.

Tak for din henvendelse og håber du får en god weekend.

Mvh Thomas

tfj@bygkvalitet.net

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:07

Hej Thomas,

Det er helt fair – jeg ved vi er mange om buddet i øjeblikket Smile

Egentlig overvejer jeg også at starte som selvstændig fordi jeg har fået en del henvendelser fra tidligere samarbejdspartnere der søger markedsføringshjælp der ikke koster en formuge. Jeg lurer stadig lidt på det, og det var også derfor dit indlæg virkede så interessant fordi det lød lidt fleksibelt...

Jeg sender mit CV til din mail, så håber jeg du kan bruge det til noget Smile

Hvis du har spørgsmål er du selvfølgelig også velkommen til at tage fat i mig – min mail er anja-friis@live.dk og mobil nummer finder du i CV’et.

Med venlig hilsen

Anja

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)