kære aminoer Jeg har brug for dine meninger for at finde et navn til et bageri. |
Hvor kommer det til at ligge henne ? (By) og har der lagt et bageri der i forvejen, eller er det helt nyt med sin egen placering ?
Mvh
Steffen
Hvor kommer det til at ligge henne ? (By) og har der lagt et bageri der i forvejen, eller er det helt nyt med sin egen placering ? |
Det er i kbh .. Jeg har lige købt bageriet og vil gerne ændre navnet.. Alle sted , by eller vej navner er optaget.. |
Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.
Hej, Martin Thorborg har lavet to videoer, som du helt sikkert kan få noget ud af. ''" target="_blank">Sådan vælger man et godt firmanavn''. '&feature=relmfu" target="_blank">'Der er en grund til du ikke kan finde på navnet''. Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |
Tak simon |
Byens Bager |
Kan du ikke prøve at give os nogle flere informationer? Det giver os noget mere arbejde med, og gør det derfor en smule nemmere. Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |
Jeg tænke på lige som et brand navne fordi alle normalt bageri navne er næsten optaget . Måski et nem navne der betyder noget på et andet eu sprøg kan brugs til dk hjemmeside |