Hej Amino'ere Søger tilbud på en hjemmeside: Jeg har skrevet herinde tidligere angående priser på den slags hjemmeside jeg er interesseret i. Så nu vil jeg prøve at få nogen flere tilbud på at få lavet sådan en. - Det skal ikke være en webshop, men mere en webportal eller det som mange af jer også kalder en flad side. - Siden skal have en del features. Så som en slags søgeboks på siden, skiftende baggrundsbilleder, mulighed for at køre musen over og så skifte et billed til andre og en masse andre små features. - Jeg ved præcist hvordan min side skal se ud og den skal laves efter det, da jeg er meget skeptisk hvad angår den her hjemmeside, da mit projekt ligger i bund og grund i den skal være brugervenlig og virke overskuelig. - Hjemmesiden skal ligne tildels: http://www.oplevelsesgaver.dk/oplevelser/ - Det skal laves i et cms system - så jeg f.eks. selv kan gå ind og tilføje en boks, ligesom der er på den hjemmeside ovenover og så lave en "profil side" til den boks og jeg kan styre den "let" via det system. - Ved ikke helt hvordan det foregår angående betaling af hjemmesider, men vil næsten helst betale når den er lavet færdig, da jeg er skeptisk angående hvordan den kommer til at se ud, da det er hele mit projekt som vægter på den hjemmeside, men vi kan dog også godt finde ud af noget andet. Ved ikke hvordan man sikre sig for, at en webudvikler laver en "walk over" på en. Hvis i har brug for mere information for at kunne fastsætte en pris må i skrive til, eller i har nogen spørgsmål kan godt være det blev lidt kludret. Håber det går. /Thomas |
Som jeg er meget sikker på at du nok er blevet anbefalet før, vil jeg råde dig til at ligge den ind på Amino freelance, da det er der inde de har mulighed for at byde ind på opgaven. Har selv brugt det, og det fungere rigtig godt.