Jeg kan ikke finde ud af opdele quotes/endquotes, så du får den lige med kursiv i stedet :)
Spørger jeg ikke, får jeg ikke svar :)
Klart... men man kan godt være lidt pædagogisk og så starte ud med et par enkelte stykker ;-) !
Så jeg tager lige et par stykker..
Jeg måtte hellere tage dem alle på en gang, så jeg var sikker på at få det meste med :)
For mig ville det være relevant at kunne afprøve din backend, hvor det fungerer og hvor nemt det...
OK. Den del er allerede på plads. Som det er nu, så kan alle oprette en hjemmeside, indsætte tekst, billeder, the works, rode med lidt design og betale uden overhovedet at komme i kontakt med os. Den første måned er en gratis prøveperiode.
Og om hvor søgemaskinevenligt det er... mulighed for at tilpasse meta, tilføje alt tekster og sådan noget halløj...
Det skal jeg have skrevet noget tekst om.
For man skal have nogle kriterier at sælge varen på... jo nemmere for kunden, jo nemmere for en selv fremover...
Hvad kunne det for eksempel være for kriterier?
Og små virksomheder har ofte Intet kendskab til html eller andet håndtering...
Der er slet ikke mulighed for at arbejde med HTML i systemet.
For mig ville det meget være interessant at vide hvor meget man kan tjene.. hvor mange procenter...
Det skal jeg have skrevet noget tekst om, men vi går og tænker tanker i stil med 20-30% af de 1.800 kroner plus
moms, som MINIsite Erhverv koster per år. Derudover tilsvarende sats når kunden tilkøber flere billeder med mere. Kickbacken er så ikke kun det første år, men alle efterfølgende år.
Jeg ville også gerne vide hvor meget man selv skal stå for.. registrering for kunden, er der noget kodning i det... en liste over de ting man selv skal sørge for at hvad du sørger for...
Det skal jeg have skrevet noget tekst på. Registrering af kunden sker gennem forhandlerens egen portal. Om han eller kunden gør det er for os ikke så vigtigt. Ingen kodning overhovedet. Liste, tjek.
Skatteregler kender jeg ikke lige... skat.dk
Øv. Den er ellers ret interessant :)
Jeg vil da mene at du kan have alle de forhandlere du vil, da jo flere løsninger du kan sælge, jo bedre... og det har andre fordele, hvor jeg lige har læst et indlæg fra demib.dk, som omhandler dette emne... http://www.demib.dk/branding-reputation-affiliate-595.htmlTak for linket. deMib VED ting :)
Og så ville jeg meget gerne have analyse redskaber... hvor mange leads, kliks og alt muligt andet der kan optimere mit salg af hjemmesiderne...
Kan du uddybe lidt?
Selvom jeg da tror, at din erhvervs-hjemmesider vil sælges på word-of-mouth metoden og opsøgende salg...
Det er håbet. Word of mouth er ihvertfald det der har givet os de kunder vi har indtil videre.
Nå.. det var lidt... det er et okay fint setup du har lavet for dine forhandlere.. eller ideer eller hvad det er du har opsat... ;-)
Indtil videre er forhandlersetup''et kun på tegnebrædtet. Men efter vores lancering af en engelsk og spansk version indenfor max. et par måneder, så står forhandlersetup''et øverst på listen over ting, der skal laves.
Og når du har udfærdiget sådan et ''setup'' for forhandlere, så kunne jeg da godt være interesseret at høre nærmere...
Du er noteret i den lille sorte notepad ;)