Hej allesammen. Jeg er ny på Amino, men oprettede profilen I håb om at der er nogen der kan hjælpe mig med at finde ud af hvordan jeg skal gribe det an at få ført en af mine drømme ud I livet. Jeg har meget kendskab til (og interesserer mig meget for) ny viden og har nogle kerne projekter, som involverer europæiske læreanstalter, som jeg mener kunne fremme samfundet og anstalterne både med byfornyelse og det at skabe en "grønnere" tilværelse. Jeg vil gerne kunne tage rundt i landet og præsentere disse projekter og arbejder for denne udvikling, men er ikke sikker på hvordan jeg skal gribe det an. Det koster penge at rejse rundt i Europa for at tale med studerende og lignende og jeg vil gerne kunne finde den rigtige "form" hvor jeg kan enten få donationer eller tilskud for i første omgang bare at kunne undersøge om nogle af disse projekter kan føres ud i livet. Jeg har mange kontakter indenfor byggesektoren, det offentlige og energi-sektoren, men ved ikke hvordan jeg skal "gribe tyren ved hornene" i denne sag. Er der nogen der har nogle erfaringer? |
Forskningsfremmende "organ"... Men hvad er det?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)