Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ser min maling og tapet side billig nok ud eller er den for pæn?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Tillykke med din nye webshop design. Synes dog at headerlogo skal have et anden design, synes ikke den falder i min smag.. ellers udefra det hele, er det en flot webshop design
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:58

Hej Kenny.
Mange tak for rosen af siden!
Nej jeg kan godt selv høre det lyder lidt sjovt, men mener bare om det er til at få øje på, at der er mange penge at spare på malingen, ved at købe den hos os?
Vi har nu fået lavet så Vejl. Prisen vises ved hver spandstørrelse, når man er i de under et produkt. Det havde vi ikke tænkt på i starten.
Hvordan ser kunderne på en "fra pris" ved hvert produkt? Er det dumt at bruge fra pris?

Kunderne skal jo gerne kunne få øje på, at malingen er billig til salg her hos os ;-)

Dbh
Michael

Fra Odense C
Tilmeldt 8. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 01:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min personlige mening om "fra pris" er at det er total irriterende og misledene.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 23. Feb 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 06:15

Hej Michael,

Pæn og nydelig hjemmesiden, men kan se der er en del produktbilleder der ikke er fritlagt. Vi tilbyder alle Amin Plus medlemmer 15 gratis fritlægninger. Har lavet en bruger til dig:

Virksomhed: maler-maling.dk

Password: maler-maling.dk

www.smartclipper.dk

Upload dine billeder, så fixer vi dem med det samme :)

Rigtig god mandag.

Bedste hilsner

Frederik

PS. andre Amino Plus medlemmer der lige skal have fritlagt et par billeder hurtigt, så brug denne konto:

Virksomhed: Amino

Password:Amino

Blot skriv dit Amino Plus navn i "Jobnavn", så fixer vi billederne - rigtig god dag :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:50

Mikl:
Min personlige mening om "fra pris" er at det er total irriterende og misledene.

Meget enig. Først tænker jeg, da jeg kommer ind på shoppen, at den er virkelig nydelig. Ser ikke for dyr ud, men heller ikke for billig, og først og fremmest ser det - ved første øjekast - ud som om jeg nemt vil kunne finde rundt, og få et overblik over varerne, prisen og kvaliteten.

Men da jeg så kigger nærmere på den enkelte vare, for at finde ud af hvor meget maling jeg får for de 129.- som prisen lyder på, så kan jeg ikke se nogen liter-angivelse. Den finder jeg ikke, tilgengæld opdager jeg så, at prisen er en "fra"-pris = komplet ubrugelig information.

Jeg vil have så meget info som muligt, så hurtigt som muligt, uden at klikke, og reelle priser. Ikke uigennemskuelige "fra"-priser. Og det gør det faktsik mere forvirrende (misledende) at nogle er priserne er den reelle pris, og nogle er en "fra"-pris.

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:21

T-Nielsen:

Meget enig. Først tænker jeg, da jeg kommer ind på shoppen, at den er virkelig nydelig. Ser ikke for dyr ud, men heller ikke for billig, og først og fremmest ser det - ved første øjekast - ud som om jeg nemt vil kunne finde rundt, og få et overblik over varerne, prisen og kvaliteten.

Men da jeg så kigger nærmere på den enkelte vare, for at finde ud af hvor meget maling jeg får for de 129.- som prisen lyder på, så kan jeg ikke se nogen liter-angivelse. Den finder jeg ikke, tilgengæld opdager jeg så, at prisen er en "fra"-pris = komplet ubrugelig information.

Jeg vil have så meget info som muligt, så hurtigt som muligt, uden at klikke, og reelle priser. Ikke uigennemskuelige "fra"-priser. Og det gør det faktsik mere forvirrende (misledende) at nogle er priserne er den reelle pris, og nogle er en "fra"-pris.

Hej T-Nielsen.

Ja du har fuldstændig ret!
Jeg tænkte ikke rigtig over det da vi gik i gang, men har siden hen, tænkt en del over det, og kan nu selv godt se at det er træls som kunde, at se en "fra pris" på en vare.

Det forklarer jo også hvorfor salget af eks. tapet og fototapet er steget meget, hvorimod maling er faldet en del.
På fototapet og tapet har jeg nemlig ikke en fra pris, men den faktiske pris stående. Så det skal vi have ændret hurtigst muligt, så kunderne kan se, at vi sælger billig maling, allerede ude i listevisningen ;-)

Tak for dit svar og at få mig til at se lyset ;-)

Dbh

Michael

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Haahr:
Tak for dit svar og at få mig til at se lyset ;-)

Fedt at du kunne bruge det Yes Jeg kigger ind igen, næste gang jeg skal have væggene frisket op :-)

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:25

VestjyskDyremagasin:
Skide flot side! Jeg får lyst til at købe maling Smile

Du skal være så velkommen Wink

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)