Jeg har før brug Amino til indlæg og syntes det er meget givende og vil i den forbindelse også høre om der er nogle af jer, der har lyst eller kender én som kunne have lyst til et samarbejde. Jeg har en webshop, der handler med boligtilbehør. Men vil gerne tage skridtet videre og gøre det mere virtuel for kunderne/forbrugerne. Det skal ikke "bare" være en shop, hvor kunder kan købe en vare, men mere et univers, hvor der er mulighed for selv at komme med input og hvor der kan søges gode råd og vejledning omkring emner som indretning og mad. Et sted, hvor der er mulighed for at søge inspiration både med billeder og ord. På sigt er det også tiltænkt at tøj og accessories skal være repræsenteret på shoppen og derfor vil der være brug for f.eks. modebloggere/rådgivere. Min tanke var et samarbejde, hvor du har mulighed for at komme med din ekspertise og nå ud til et andet/bredere kundesegment og hvor du samtidig kan få markedsført dit navn på baggrund af dine indlæg. Jeg håber, at der sidder nogle derude, som vil kunne se muligheden i et samarbejde og skriv endelig, hvis I har lysten. |
Søges: bloggere/rådgiver indenfor indretning, mad og mode
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Send en mail til Anja fra www.boligblog.com Hun var så vidt jeg husker også interesseret i at lære en som du at kende :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Tak for tippet :-) det vil jeg gøre med det samme |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)