Har Googlet dagen lang, men må lide af Google-blindhed, og forkerte søgeord. For kan ikke finde det jeg søger.
Det jeg leder efter er:
Små plastik æsker eller lign, til at beskytte min forsendelse. Altså størrelser som kan sendes med i et maxi brev. Vi snakker tændstikæske størrelse ca.
De skal være billige...
Nogle der ved hvor man kan bestille sådan nogle? Så ville jeg blive glad :-)
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Hvis det ikke er et krav det skal være fra Danmark eller andet EU-land, så kan nogle af disse måske bruges?
Der skal du godt nok op og bestille mange af samme slags - men hvis du ikke har kunnet finde dem ellers via. Google, så kunne det også være en idé til en webshop!
Bonusinfo: smaaplastikaesker.dk er faktisk ledigt!
Mængden er nok der hvor det bliver lidt tricky. For tænker jeg vil starte ud med måske 500 stk. Hvis det bliver en succes, vil jeg selvfølgelig genbestille. Men ved det ikke er meget indenfor det område.
Har overvejet Alibaba, da det først er noget jeg skal bruge om måske 1 måned. Men har lidt blandet erfaringer med Alibaba :-)
Jeg har også overvejet tændstikæsker med tryk, uden tændstikæskerne. Tænker det kunne være en meget sjov / alternativ måde at transporterer med. Men har kun kunne finde minimum 2.500 stk, medmindre det skulle koste en bondegård.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.