Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en Adwords ekspert søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en Adwords ekspert der kan hjælpe mig med at få det optimale ud af siden www.mobil4u.dk , som er nystartet og ikke 100% grafisk færdig.

Både mht. hvilken strategi man skal vælge, men også for at styre udenom de evt. faldgrubber der i forbindelse med dette. Kort sagt en person der kan få mig igang på bedst mulige måde.

Send meget gerne en pb, så kan vi kan drøfte videre derigennem

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 14:50

Hejsa

Jeg ville nok godt kunne hjælpe dig.

Jeg kan tilbyde dig et gratis annoncetjek pr. mail eller på telefon- du kan se mere på http://www.ndxmedia.dk/google-adwords. Hvis du er interesseret kan du skrive en PB på Amino eller udfylde kontaktformularen på ndxmedia,dk

Umiddelbart ser det ikke ud til at du har åbnet op for private beskeder på Amino.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 14:54

Tak for det - jeg kigger på det....

Der skulle være åbnet op for private beskeder fra alle Aminoer. Har lige tjekket det, så ved ikke hvad der er galt.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 15:01

Hej igen

Det var så lidt.

Ja nu kan jeg godt sende dig en privatbesked. En kort fejl måske.

Hvis har nogen spørgsmål er du velkommen til at skrive en privatbesked også.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:58
Hey,

Kunne du lokkes til at skrive hvad du regner med at bruge på dine Adwords pr. dag? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 19:07

Det er første gang jeg skal implementere Adwords, så jeg aner det ganske enkelt ikke. Det er også noget af det jeg gerne vil have rådgivning om. Altså hvad man realistisk set skal bruge på en side som min for at få x antal kr. i kassen.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 19:25

Jeg har sendt dig en pm - vi har stor erfaring omkring webshops i din branche og som skrevet i pm så ejer vi også annoncenetværket Open AdExchange hvor vi har mulighed for at ligge jeres annoncer ud i de største medier såsom Berlingske, Ekstrabladet, Jyllandsposten mm. Vi rammer via Open AdExchange 80% de danske internet brugere minimum 1 gang pr uge.

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)