Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger investor til udenlandsk projekt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har udarbejdet en rapport omkring min ide, som går ind og fortæller baggrund for min ide, potentialet for produktet samt markedet. 

Har en detaljeret oversigt over hvor meget investor skal ind med og hvad det bliver brugt til. 

Jeg ser frem til at få mulighed for at præsentere projektet. 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:49

Hej,

Du kan tage et kig på Amino Kapital. Der er i øjeblikket 111 investorer/långivere med en samlet kapital på mere end DKK 250 mio.

Link: Amino Kapital.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Tilmeldt 6. Nov 12
Skrevet kl. 19:54

Hej Simon

Tak for dit lynhurtige svar, jeg har oprettet en profil på Amino Kapital, men når jeg henvender mig til investorer så står der kun "gem match annonce". Jeg ved ikke hvordan jeg skal kontakte dem.

Med venlig hilsen

Steven Kinch 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 20:03

stevenk:
Jeg ved ikke hvordan jeg skal kontakte dem.

Hej Steven,

Jeg kender ikke til systemet, og hvordan det fungerer, men hvis du vil kontakte dem, kan du gøre det ved at sende en mail til support@amino.dk.

Held og lykke.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

.
Tilmeldt 6. Nov 12
Skrevet kl. 20:05

Mange tak for hjælpen.

Steven

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:35

Jeg tror du skal have lidt mere fokus på hvad selve konceptet er, hvilke muligheder, mål og fremtid der i selve projektet. Og ikke på hvad du skal bruge penge til, eller hvor meget investor kan få tilbage.

Det er jo ideen og dig der skal sælges, og ikke dit budget papir som alligevel aldrig kommer til at passe når det bliver virkelighed.

Tilmeldt 6. Nov 12
Skrevet kl. 20:42

Hej Christian

Tak for feedback. Det er netop konceptet i sig selv der er unikt, og på det udenlandske marked er der stor fremtid for projektet. Som du også meget rigtigt siger så passer budget aldrig når det kommer til virkeligheden, men budgettet viser hvad pengene skal bruges til. 

Steven Kinch

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)