Jeg er igang med uvikling af et simpelt elektronikprodukt, til opsamling af forbrug på el, vand og varmemålere i private hjem for visualisering på gængse platforme. Produktet består af en mikrocontroller strømforsyning i en ABS-enclosure. Alle komponenter er iforvejen CE-mærket enkeltvis. I den forbindelse har jeg følgende spørgsmål: - Er der nogen der har erfaring med prisen for CE-mærkning af lign. elektronik-produkter? - Nogen der har en idé om pris for CE-mærkning? (Jeg har været i dialog med SIK, hvor de mener at produktet skal opfylde LVD) - Hvordan sikre man sig personligt ift. produktansvarsloven? - Erder andet der skal tages højde for, i sådan et udviklingsprodukt? Jeg er ikke interesseret i at komme "galt" afsted.. Jeg forventer ikke det store markede, men alligevel nok til at kunne tjene en skilling på det. |
Udvikling af nyt produkt, produktansvar, ce-mærkning.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Mangler du et godt tilbud på en el-opgave??
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk
Har du fået svar på dit spørgsmål? Hvis ikke så smid lige en PM så kan de være jeg kan soulle lidt ind. Vi har lige været det hele igennem for en ligende produkt type. mvh Morten:) |
www.theBA.dk - morten@theBA.dk - 6161 0604
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)