Jeg ved godt der er mange live streams, men syntes der er meget der minder om noget amatørhalløj, derfor jeg brugte "youtube lign kanaler" om dem.
Men de streamer altså også serier osv.. ser tit criminal minds derinde ;-) Der bliver sendt 24 timer genudsendelser i træk af samme shows på en del kanaler, derofr tænker jeg det ikke er live streams, men streams fra en privat server eller pc.
Men JA! mange reklamer, og tænker hvis man kunne få lidt af den kundeskare ville mit hus hurtigt blive færdigbetalt, haha
Bør lige nævne at under tv serier er der IKKE reklamer under udsendelerne. kan iøvrigt anbefales! http://www.justin.tv/directory/entertainment/series
Der er reklamer i starten. Jeg får i hvert fald en 30 sekunders en når jeg starter et nyt stream, men ikke når jeg er logget ind.
Meget af det er amatør agtigt, det jeg syntes er rigtig fedt. At man bare kan hente et app til sin telefon og starte med at streame. Jeg har tit brugt det ved diverse events, hvor folk kunne følge med i eventet fra deres computer. Hamrende smart!
Men nu er vi jo på et iværksætter forum, så er nødt til at spørge om du tror det er noget der kan være seriøse penge i hvis man byggede et lækkert site der tilbød alt hvad veetle tilbyder, men samtidigt tilbyder tv og film.. ala gratis netflix med mulighed for at uploade sine egne ting?
Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!
mente selvfølgelig ikke kun veetle, men justin.tv twitch, og veetle.. samlet i en pæn kasse, på engelsk! Er det lig millioner eller = spild af tid, hvis man sætter sig ned og gør det ordenligt..
Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!