Min helt egen personlige holdning er at jeg håber krisen forsætter et par år endnu. Ved det er meget egoistisk, men jueg vil gerne købe et hus i Spanien, inden for de næste par år og dernede køre krisen på fuld udblæsning. Huspriserne er nu på omkring 50% af prisen i 2009. Så hvis det går endnu mere galt, så kan jeg muligvis få huset til 33% af prisen i 2009. Det vil være en fantastisk pensionsopsparing, som selv ikke det bedste pensionsselskab kan give.
Priserne i Spanien kommer meget længere ned, fordi den almene spanier ik har råd til at købe hus. Der er så mange ledige lejligheder og huse i Spanien, at hele prisstrukturen for boliger trænger til en revurdering. For hvis ik borgerne kan købe et hus, hvem skal så kunne?
Syntes når man kigger rundt omkring sig og de historier man hører,
så syntes jeg faktisk aldrig, at finanskrisen har været værre end den er NU!
Er det bare mig eller har i samme erfaring?
Hej Camilla
Jeg oplever det sådan, at flere virksomheder er blevet mere opmærksomme på vigtigheden af kundeservice, derved selvfølgelig også at opkald besvares hver gang der kontaktes. Det kunne jo være en ordre der tikkede ind, og får man endnu engang fat i en telefonsvarer, bliver ordren måske lagt hos konkolleagen.
Jeg tror på, der kommer flere og flere i fremtiden, der anvender telefonpasning i større eller mindre omfang.