Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg har besluttet mig for at prøve mig, i skrive markedet. Jeg vil starte et lille "firma" som skriver artikler, produkt beskrivelser og andre lignende opgaver. Ved godt at dette marked efterhånden er lidt overfyldt. Jeg er ikke helt sikker på om det er noget for mig, men den eneste måde at finde ud af dette på er vel at prøve det? Jeg vil starte enten for mig selv, eller med en af mine venner, som også er ganske interesseret. Det skal lige siges at vi er 15 og 16.

Men spørgsmålet er jo så, hvordan hulan starter man? Er det bare at lave en hjemmeside og få nogle kunder? Er det virkelig så nemt? Skal man ikke registrere sig alle mulige steder? Er helt blank på dette område, så vær endelig ikke bange for at skære det hele ud i pap

Tusind tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste som køber artikler er virksomheder. De forventer at få en faktura med moms. Det vil derfor være en fordel hvis i med jeres forældres hjælp bliver momsregistreret. Men det er ikke et lovmæssigt krav før i forventer at omsætte for mere en 50.000 kr. om året. I kan godt skrive en faktura uden moms, lave et regnskab og indberette indkomsten til skat.

Der er en kategori her på amino som hedder: De unge helte , her kan i sikkert få hjælp af andre under 18, som har stået i samme situation.

Men eller: få lavet en god hjemmeside, der præsenterer jeres virksomhed og jeres produkter godt. Så i har en fornuftig platform til at sælge fra.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)