Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed, igen..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har førhen været selvstændig, og dermed være momsregistreret og haft CVR-nummer. Jeg blev for nogle år siden nødt til at afmelde virksomhedens CVR-nr mv., pga. nyt fast job. Eftersom den virksomhed, som jeg pt. er ansat i, har meget lidt at lave, er det aftalt med ledelsen at jeg starter min egen virksomhed igen. 

Spørgsmålet er om man kan få lov at anvende samme cvr nummer, og om dermed at "start-datoen" vil være den samme som da jeg startede virksomheden.

For en god ordens skyld, skal det nævnes at min egen virksomhed, skal udføre præcist samme opgaver som sidst.

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:38

Hvis du har være personligt momsregistreret før, vil du få det samme cvr-nr. igen. Startdatoen vil blive din nye startdato.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46630
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:39

Man får slet ikke lov at anvende andet CVR nummer, et CVR nummer er personligt i et personligt selskab - men start dato vil vel formentlig blive den nye registrerings dato? men med helt samme nummer i alle fald

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 18:32

Det lyder super godt. Tak for svaret. 

Det er altid rart at vide, hvad man kan forvente. 

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)