Jeg har et specifik problem eller manglende forståelse for emnet, da jeg syntes det skrevet meget løst på forbrugerombudsmanden.dk. Der er et par andre emner herinde omkring det, men syntes ikke de rammer lige mit problem. Har osse haft ringet derind, men deres svar var meget løst, samt experten som skulle ringe tilbage, selvf ikke har gjort det. Har en kunde A på et løbende mdr. abonnement, som via vores hjemmeside kan invitere en af hans venner B gennem mail. Hvis vennen B benytter sig af tilbuddet, og også bliver løbende mdr. abbonnement, vil kunde A få en gratis mdr. Dette sker for hver af hans venner som bliver medlem, som har benyttet sig af A's venneinvitation. Tip en ven-funktionVennehvervningStår skrevet reglerne for dette. Som jeg har forstået det, må man ikke give kunde A rabatten, men på den måde kun give kunde B en slags rabat, eller ? Og hvis vi gerne vil give Kunde A en gave, eller belønning for at anbefale os til andre, hvordan og kan man gøre det ? |
Vennehvervning og loven vedr. den
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)