Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har youtube vidoer en positiv effekt på ens SEO?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gætter på Bing! Det er ihvertfald den eneste jeg bruger! ;)

Har i nogle anbefalinger til hvordan man nemt kan lave en god video der kan smides på ens side og evt youtube? Kunne vildt godt tænkte mig at lave en animationsfilm nemlig, men ressourcerne er desværre små :)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jacob Damsgaard:
Har i nogle anbefalinger til hvordan man nemt kan lave en god video der kan smides på ens side og evt youtube? Kunne vildt godt tænkte mig at lave en animationsfilm nemlig, men ressourcerne er desværre små :)

Jeg har et par idéer. Hvis det skal være godt, kan du bruge en animationsmand fra oDesk eller eLance fra østen til at hjælpe dig. Resultatet bliver næppe godt første gang, men du lærer hurtigt at finde de rigtige personer.

Hvis det skal være billigt, kan du med Powtoon nemt skabe animationsfilm enten med din stemme eller musik over. Værktøjet er drag'n'drop og fungerer meget fint. Du kan se +">Anders Saugstrup bruge platformen herunder:

En mulighed er også at tage en infografik og lave en animationsvideo ud af denne. Det kan en dygtig filipiner også gøre for meget få penge. Og det kan du også selv, hvis du har fx Camtasia liggende.

Se et eksempel her:

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Cap'n Halfdan Timm:

Hvis det skal være billigt, kan du med Powtoon nemt skabe animationsfilm enten med din stemme eller musik over. Værktøjet er drag'n'drop og fungerer meget fint. Du kan se +

" target="_blank">Anders Saugstrup bruge platformen herunder:

Tak for mention, Halfdan! 

Det er nu ikke powtoon det der. Men den her er: 

:-)

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 10:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nåh ja, jeg sover åbenbart længe her til morgen. My bad.

Men hey, jeg bruger også alle undskyldninger for at embedde linkvideoen! :-)

Powtoons egen video om hvordan det hænger sammen:

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 10:07

Anders Saugstrup:

Tak for mention, Halfdan! 

Det er nu ikke powtoon det der. Men den her er: 

:-)

Mvh Anders Saugstrup

Hej Anders. Pisse fede film! :)

Har du erfaring med de forskellige priser derinde hos powtoon?

Jeg skal nok bare have lavet maks 5 videoer, men ved ikke om den billigste giver mig for dårlig kvalitet etc.? Er det noget du kan hjælpe med at forklare?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:16

Jacob Damsgaard:

Hej Anders. Pisse fede film! :)

Har du erfaring med de forskellige priser derinde hos powtoon?

Jeg skal nok bare have lavet maks 5 videoer, men ved ikke om den billigste giver mig for dårlig kvalitet etc.? Er det noget du kan hjælpe med at forklare?

Tak, Jacob! :-)

Jeg tror de har lavet prisstrukturen om siden jeg brugte servicen sidst (er gået væk fra den fordi det var for dyrt i forhold til hvad jeg betaler mine folk for at lave håndtegnede film i stedet)

I forbindelse med at jeg opsagde mit abonnement skrev han til mig og spurgte hvorfor og jeg sagde at det var den høje pris pr måned. Han skrev at de ville ændre prisstrukturen så man også kan betale pr styk eller noget lignende. Men jeg har ikke tjekket det siden. 

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)