Hej interesserede. Vi er to unge studerende, som er igang med at starte vores firma op, som vi virkelig tror på. Jeg kan lige fortælle hvad min og min makkers position er i virksomheden. Jeg er designere, AD´eren, og manden som skal få os i medierne. Kristoffer er programmøren som sørger for at alting køre glat. Du skal være personen som styre regnskabet og som kan svare på vores spørgsmål angående jura. Du skal også kunne skrive vores handelsbetingelser, og andre småting. Din alder er i principper fuldkommen ligegyldigt. Vi har dog et krav. Du SKAL have styr på det som du arbejder med - regnskab. Du vil få partnerskab, og der tilbydes INGEN løn til at starte med. Men du vil til at starte med heller ikke få så meget arbejde, da vi lige skal igang. Lidt om virksomheden: NoTroubleSolution er "hovedvirksomheden". Vi har brands som f. eks. til at starte med, er NoBackupTrouble, som yder backups til websites. Efterfølgende vil vi udvide vores ydelser osv. Vi har mange mange flere papirer der beskriver virksomheden. Så hvis du er interesseret, kan du få det på papir. Vi glæder os til at høre fra dig!! Mvh Kasper og Kristoffer |
Søger samarbejdspartner som har styr på regnskab og lidt jura
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)