Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

US hosting - erfaringer?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer,

Er der nogen af Jer som har erfaringer med amerikanske webhosting firmaer? Der findes jo så ufattelig mange, så det er lidt svært at gennemskue hvem der er gode og hvem der ikke er...

Jeg har kigget lidt på GoDaddy fordi jeg kender navnet, men jeg ved ikke noget om deres hostingdel fungerer, eller om der er andre som er bedre. Prisen er sådan set ligegyldig, det skal bare fungere problemfrit. Det er til et projekt for en amerikansk bekendt, og sitet vil primært blive besøgt af amerikanere, så min tanke var, at det var bedst at det blev hostet på den anden side af andedammen.

mvh Carsten

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:02
jeg forsøgte mig med powweb.com på et tidspunkt.. deres backend er dog utrolig langsom, hvilket irriterer mig en del.. men det er stabilt... og så har det mulighed for at automatisk at installere forskellige cms, blogs, mailers, chats og alt muligt andet open source med et enkelt klik (grunden til at jeg prøvede det dengang)...

men i forhold til en dansk host, er det jo fhv. dyrt... afhængig af trafik og sådan selvfølgelig.. ;-)

Mvh Brian Brandt

ps. hvis du vil, må du da egentlig godt se hvordan deres backend ser ud på mit site, som jeg ikke rigtig benytter til andet end forsøg med joomla længere.. (skriv en PM hvis du vil have bruger og pass til det)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:09
Tak for tippet!

Jeg har kigget på deres kontrolpanel-tour, og det giver faktisk et meget godt billede af hvordan deres backend virker, ellers tak for tilbuddet.
Det minder meget om Servage - rigeligt af alting, et acceptabelt kontrolpanel, og ufattelig lav pris.

Umiddelbart ser det dog ikke ud til at supportere ASP.NET, som jeg forventer skal benyttes til kodningen. Det burde jeg nok have oplyst i første post - sorry!

mvh Carsten
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:33
hvis det er kan jeg anbefale aplus.net de er erfarende og ved hvad de gør. 99.99 % stabile på 3 år hos dem

Mvh

Johan F D

Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:09
Jeg har tidligere brugt e-insites.com (både php og windows) og har været yderst tilfreds.

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 03:48
Hey

Ja jeg kender sennidhosting.com ;). Godt firma og fungere perfekt.

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:43
Sennid: Hvad har det med amerikansk hosting at gøre - og hvor objektiv er din vurdering lige? :)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:56
Dato: 08-08-2007 09:42:54 Forfatter: Sune Christesen Sennid: Hvad har det med amerikansk hosting at gøre - og hvor objektiv er din vurdering lige? :)

Lige min tanke

Men jeg ved heller ikke hvor relevant det er længere hvor sites bliver hosted. Der er vel efterhånden så meget hul igennem tværs over atlanten, at lange svartider ikke er noget problem længere.

Men kan der være nogle SEO fordele ved at hoste "lokalt"?

mvh Carsten

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:51
Jeg var inde på GoDaddy på et tidspunkt og var ved at købe et domain.....da jeg ville købe det, var der søreme en anden der lige havde købt det. Mærkeligt ikke? Jeg tjekkede ejeren og det viste sig, at det var et firma som crawlede den slags sider og købte for næsen af folk, for så at sælge det dyrere.

Jeg ved ikke om Godaddy samarbejder med dem, men det var en ret dårlig oplevelse og det gav bestemt ikke tillid til GoDaddy ;o)

Det pågældende firma var blevet tvunget til at udlevere domains til flere firmaer og der stod kun dårlig om dem på nettet......

Det kan godt være at goDaddy er ok, men jeg ville ikke selv bruge dem...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:10
Der er mange der ikke kan lide GoDaddy, og manden bag er også en underlig fætter, men jeg tvivler på at de gør den slags. De er verdens suverent største domæneregistrator, og hvis de lavede noget ala det der ville det kunne få fatale konsekvenser. Du har ikke lavet et whois-opslag på domænet et andet sted end på deres side?
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)