Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at teste hypotesen: "Konverter min. 20% bedre med vores gratis online salgsværktøj!"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Efter 2 år i garagen med udvikling af et unikt stykke software, kan vi nu tilbyde en gratis prøveperiode til earlybirds, der ønsker at sælge mere online.

I kan se mere om applikationen herinde: http://chatterbay-wr.com og evt. læse lidt om en af anvendelsesmulighederne her: 

http://www.computerworld.dk/art/221592/ny-forretningsmodel-dansk-laege-vil-tilbyde-konsultation-paa-facebook

Skriv en mail til earlybird@chatterbay.com hvis I er interesseret i en gratis testfase. 

Feedback på sitet samt øvrige kommentarer til konceptet/applikationen modtages med kyshånd!

mvh

Imran, 

Co-Founder

Chatterbay

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:33

Hej Imran,

Konceptet er som sådan ikke noget jeg direkte kan eller vil gøre brug af på nuværende... :) Men det ændrer dog ikke på at jeg synes at det er pænt genialt...! :)

- Nu mangler i egentlig kun marketing. Og selv der er i godt igang... :)

Good luck...!

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:44

Tusinde tak! Dejligt med positiv respons!

Prøv at uddybe hvorfor du ikke kunne gøre brug af videokommunikation ifm dine online aktiviteter ?

Bare så jeg forstår det nærmere: er det logistik? Behovet? Typen af produkt, du sælger eller ?

/Imran  

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 18:52
Hej Imran,

Kort fortalt så har jeg ikke brug for det lige på nuværende :)

Men hey, du bør arbejde lidt mere med hvordan din hjemmeside ser ud på mobile enheder? Designet er ikke særlig indbydende på min Galaxy Note II :)

Opret evt en tråd hvori du spørger om hvad alle de andre aminoer synes om designet? De plejer at være super gode til at komme med forslag til forbedringer :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)