Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil igang med Google AdWords

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg driver siden hugabee.dk der sælger udstyr til bl.a. iPod, iPhone og iPad.

Jeg har igennem de seneste 5 år primært hentet mine kunder fra Google (med gode placering på vigtige søgeord), men jeg vil gerne igang med en mere aktiv markedsføring.

Kan i give mig nogle gode råd til hvordan jeg kommer igang med AdWords. Jeg har ikke til hensigt selv at lære en masse om dette, så vil fortrække en løsning hvor jeg køber mig til gode annoncer samtidig med at jeg selv kan blive lidt klogere....

Dvs jeg vil gerne selv bruge tid på at sætte mig ind i AdWords verdenen men har brug for en eller nogle der virkeligt er eksperter.

Hvordan vil i foreslå mig at komme igang (gode erfaringer?)

Hvad skal jeg forvente af pris for at få andre til opgaven?

Alt har interesse

Hilsen Anders

www.hugabee.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:59
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 15:09

Hej Anders,

Jeg kunne godt tænke mig at holde et kort møde med dig for at hører mere omkring dine planer og visioner. med www.hugabee.dk 

Jeg arbejder for KRAK MEDIA GROUP der i dag er strategisk samarbejdspartner med Google i norden, så vi vil også kunne hjælpe dig med at løfte din forretning ud i norge og sverige. Jeg sidder kun med webshops i henhold til Google Adwords, og har mange års erfaring med hvad der skal til for at kunne løfte omsætningen for virksomheder som din. Her tænker jeg specifikt omkring konverteringer der jo er alfa omega i den type forretning du driver.

Udover Google Adwords så ejer vi også Open AdExchange der indeholder sider såsom EkstraBladet, Berlingske Media, Jyllands Posten m.m. i alt ca. 60-80 af de største sider i DK der gør at vi minimum rammer 80% af dem der bruger internettet 1 gang om ugen med den annoncering vi laver.

Du er selvfølgelig meget velkommen til at ringe til mig på 2827 0363 ellers vil jeg prøve at ringe til dig i morgen.

Ser frem til at hører fra dig - og fortsat god weekend.

Mvh. Martin Friis Guldborg

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Fra Nyborg
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:17

Hej Martin

Vil du ikke kontakte mig i morgen. Vi skal i gang med adwords i Danmark - Tyskland og Sverige og måske du kan hjælpe os.

God søndag

Rune

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 15:20

Rune Sejten:

Hej Martin

Vil du ikke kontakte mig i morgen. Vi skal i gang med adwords i Danmark - Tyskland og Sverige og måske du kan hjælpe os.

God søndag

Rune

Hej Rune,

Det kan du tro - jeg har lige et kort møde i morgen tidelig, og så kontakter jeg dig herefter - kan du ikke sende mig en PM med dit nummer samt de sites det omhandler?

Ser frem til at tale med dig.

// Martin Friis Guldborg

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Friis Guldborg:

Jeg arbejder for KRAK MEDIA GROUP der i dag er strategisk samarbejdspartner med Google i norden, så vi vil også kunne hjælpe dig med at løfte din forretning ud i norge og sverige. Jeg sidder kun med webshops i henhold til Google Adwords, og har mange års erfaring med hvad der skal til for at kunne løfte omsætningen for virksomheder som din. Her tænker jeg specifikt omkring konverteringer der jo er alfa omega i den type forretning du driver.

Hej Martin,

Hvad dækker begrebet strategisk samarbejdspartner med Google over?

Mvh. Andreas Lolk

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 16:27

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi er ikke konkurrenter, Martin ;)

Okay. Hvad kan I tilbyde kunder, som strategisk samarbejdspartner, et normalt AdWords bureau ikke kunne? 

Mvh. Andreas Lolk

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 12:16

Andreas Lolk:

Vi er ikke konkurrenter, Martin ;)

Okay. Hvad kan I tilbyde kunder, som strategisk samarbejdspartner, et normalt AdWords bureau ikke kunne? 

Mvh. Andreas Lolk

Tillægsprodukter  - så du kan blive synlig på Krak og Eniro:)

Johannes

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 12:29

Hej Anders,

Du skal være velkommen til at kontakte mig på mark @ help2go.dk eller på telefon 28 96 08 19.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)