Hej. Jeg driver siden hugabee.dk der sælger udstyr til bl.a. iPod, iPhone og iPad. Jeg har igennem de seneste 5 år primært hentet mine kunder fra Google (med gode placering på vigtige søgeord), men jeg vil gerne igang med en mere aktiv markedsføring. Kan i give mig nogle gode råd til hvordan jeg kommer igang med AdWords. Jeg har ikke til hensigt selv at lære en masse om dette, så vil fortrække en løsning hvor jeg køber mig til gode annoncer samtidig med at jeg selv kan blive lidt klogere.... Dvs jeg vil gerne selv bruge tid på at sætte mig ind i AdWords verdenen men har brug for en eller nogle der virkeligt er eksperter. Hvordan vil i foreslå mig at komme igang (gode erfaringer?) Hvad skal jeg forvente af pris for at få andre til opgaven? Alt har interesse Hilsen Anders www.hugabee.dk |
Ring til google og bliv guidet igennem oprettelsen af din første annonce. De kommer ofte med mange gode råd omkring hvordan du får mest ud af dine annoncer.
http://www.google.dk/ads/adwords/?sourceid=awo&subid=dk-da-ha-aw-bk&medium=ha&term=adwords