Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker salg og drift i Sverige. Hvilken "rute" er bedst?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ AMINOER :)

skriver i forbindelse med lidt råd og vejledning jeg søger....

jeg har herhjemme fået agenturet for hele Skandinvien på en unik og sund energi-drik.

Har stiftet via mit holding endnu et aps som nu har fået alle godkendelser fra fødevarestyrelsen samt pant osv....så kan arbejdet starte herhjemme :) 

MEN ønsker også at kunne komme igang i Sverige og Norge....først Sverige....der skal jeg også godkendes osv....

hvad anbefales ? skal jeg stifte noget derovre...?  hvilken er selskabsform er tilstrækkelig som udgangspunkt ? 

eller skal jeg bare eksportere fra DK til SE ? 

mine leverandører er ret fleksible - så de med på hvilken som helst løsning.....

håber nogen kan hjælpe :) 

god aften 

Tilmeldt 20. Feb 10
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Såfremt du skal stifte et selskab i Sverige er det eneste rigtige et AB (Aktiebolag).

Det kræver dog at der er MINDST EN person i bestyrelsen som er bosiddende i Sverige.

Det koster 50.000 SKR i startkapital at stifte et AB i Sverige.

Du kunne jo evt. starte med at eksportere fra DK til SE og NO og så tiden an. Så binder du heller ikke så meget kapital i Revisor, Kontor mv. i hhv. SE og NO.

Har du brug for mere info om Sverige, så siger du bare til, jeg bor privat herovre og har 50+ svenske kunder og eget selskab i Sverige også. Så du siger bare til hvis du mangler info om noget.

Og hvis du nu beslutter dig for at eksportere fra DK til SE og NO, så kan jeg gennem mit firma tilbyde en rigtig god pris til begge lande Wink

God vind med projektet, håber det kommer godt afsted Smile

Martin B.

Brandt Logistics - Skindergade 15 - 1159 København K - Tel: (+45) 7199 0315 - Fax: (+45) 5555 0325 - info@brandt-logistics.net - www.brandt-logistics.net

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)