Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor meget eksponering får man for 800 kr google adwords ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Heh aminoer.

Jeg har modtaget en blanket fra Google, som giver mig adwords for 800 kr, hvis jeg bare betaler 200 kr.

Det er selvfølgelig et reklamestunt, i håb om at jeg ryger på limpinden, og fremover vil lægge flere penge i deres kasse.

Men er der nogle som ved hvad man kan forvente for 800 kr adwords ?.

Vi er et nystartet tekstforfatterbureau, så for os er al eksponering god eksponering.

Glæder mig til nogle gode aminosvar.

Troels/tekstmanager 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33

Hvis det bliver lavet rigtigt kan du få mange besøg for de 800 kr.

Jeg vil dog anbefale i først laver konverteringsoptimering på jeres hjemmeside.

Med andre ord: få et optimeringsfirma til at hjælpe jer igang med jeres online markedsføring. Det vil hurtigt være tjent ind på besparelser på cpc ,og de besøgende vil konvertere bedre.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:35
Hej Troels,

Hvis du sætter en fornuftig Adwordskampagne til maks. 50 kroner pr. dag, så har du til 20 dage? :) jeg er ikke helt sikker på hvordan dine konkurrenters klikpriser... Men du kan jo starte med maks. 1 kr pr. klik, også se hvad der sker?

Det giver dig minimum 1000 klik - og højst sandsynligt en masse visninger... :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 20:41

Mehmet Aslan:
Hej Troels,

Hvis du sætter en fornuftig Adwordskampagne til maks. 50 kroner pr. dag, så har du til 20 dage? :) jeg er ikke helt sikker på hvordan dine konkurrenters klikpriser... Men du kan jo starte med maks. 1 kr pr. klik, også se hvad der sker?

Vh. Mehmet

Ved ikke om jeg har lavet mine annoncer forkert så, for uanset hvor meget jeg optimere den, kan jeg ikke få en klikpris på lavere end 2.75 kroner.. Oftest ligger de på lige over 3 kroner.. 

Men 800 kroners adwords for 200 kroner er ikke en dårlig deal. Hvis din side konventerer godt nok, kan du godt få nye kunder, for næsten ingen penge..

Venlig hilsen

Kasper K

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:48

Hvorfor spørger du ikke Camilla, hun løser jo bl.a. opgaver der relaterer til Google annoncering Embarrassed

Spøg til side, men som tidligere nævnt, så mangler der call to action på siden. Desuden tror jeg I kommer længere ved at afregne pr. ord, i stedet for en fast timeløn, så kunden ved hvad han kan forvente. Lav evt. et introtilbud på den første tekst til nye kunder - er kunderne tilfredse vender de helt sikkert tilbage.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Kasper K:

Mehmet Aslan:
Hej Troels,

Vh. Mehmet

Ved ikke om jeg har lavet mine annoncer forkert så, for uanset hvor meget jeg optimere den, kan jeg ikke få en klikpris på lavere end 2.75 kroner.. Oftest ligger de på lige over 3 kroner.. 

Men 800 kroners adwords for 200 kroner er ikke en dårlig deal. Hvis din side konventerer godt nok, kan du godt få nye kunder, for næsten ingen penge..

Venlig hilsen

Kasper K

Hej Kasper,

Jeg forstår ikke?

- Dine klikpriser kan umuligt være de samme... Det er nogle helt andre søgeord du bruger "håber jeg"... :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)