Med andre ord: få et optimeringsfirma til at hjælpe jer igang med jeres online markedsføring. Det vil hurtigt være tjent ind på besparelser på cpc ,og de besøgende vil konvertere bedre.
Hvis du sætter en fornuftig Adwordskampagne til maks. 50 kroner pr. dag, så har du til 20 dage? :) jeg er ikke helt sikker på hvordan dine konkurrenters klikpriser... Men du kan jo starte med maks. 1 kr pr. klik, også se hvad der sker?
Det giver dig minimum 1000 klik - og højst sandsynligt en masse visninger... :)
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hvis du sætter en fornuftig Adwordskampagne til maks. 50 kroner pr. dag, så har du til 20 dage? :) jeg er ikke helt sikker på hvordan dine konkurrenters klikpriser... Men du kan jo starte med maks. 1 kr pr. klik, også se hvad der sker?
Vh. Mehmet
Ved ikke om jeg har lavet mine annoncer forkert så, for uanset hvor meget jeg optimere den, kan jeg ikke få en klikpris på lavere end 2.75 kroner.. Oftest ligger de på lige over 3 kroner..
Men 800 kroners adwords for 200 kroner er ikke en dårlig deal. Hvis din side konventerer godt nok, kan du godt få nye kunder, for næsten ingen penge..
Spøg til side, men som tidligere nævnt, så mangler der call to action på siden. Desuden tror jeg I kommer længere ved at afregne pr. ord, i stedet for en fast timeløn, så kunden ved hvad han kan forvente. Lav evt. et introtilbud på den første tekst til nye kunder - er kunderne tilfredse vender de helt sikkert tilbage.
Vh. Mehmet
Ved ikke om jeg har lavet mine annoncer forkert så, for uanset hvor meget jeg optimere den, kan jeg ikke få en klikpris på lavere end 2.75 kroner.. Oftest ligger de på lige over 3 kroner..
Men 800 kroners adwords for 200 kroner er ikke en dårlig deal. Hvis din side konventerer godt nok, kan du godt få nye kunder, for næsten ingen penge..
Venlig hilsen
Kasper K
Hej Kasper,
Jeg forstår ikke?
- Dine klikpriser kan umuligt være de samme... Det er nogle helt andre søgeord du bruger "håber jeg"... :)
Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.