Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en skribent eller oversætter til løbende samarbejde?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa,

Mit navn er Kristoffer Broholm og jeg går til daglig på Engelsk-studiet på Syddansk Universitet i Odense. Jeg er lidt af en sprognørd og det var derfor naturligt at jeg valgte Engelsk som mit studie.

Jeg har været involveret med internet marketing i over et år, og har i den forbindelse udbudt ydelser som artikelskrivning, SEO, wordpressinstallationer og meget mere. 

Jeg vil ikke skrive et kæmpe langt indlæg, men jeg udbyder min service som skribent eller oversætter. Det kan være et engangsarbejde i form af for eksempel en artikel eller det kan være en aftale om X antal artikler i en Y periode. 

Jeg foretrækker klart løsningen med et samarbejde over en periode, da det sparer mig tid til at finde nye klienter og jeg på den måde kan tilbyde bedre rater.

Udover kvalitetsresearchede artikler inden for de fleste emner, kan jeg også oversætte mellem engelsk og dansk. Så skulle du mangle oversættelser, så kan jeg også klare det.

Pris er afhængig af hvor meget arbejde der bestilles og hvad præcist der skal laves. Hvis du ønsker et udgangspunkt så vil en ganske almindelig artikel på ca. 500 ord ligge i ca. 150kr+moms. Det er en god, konkurrencedygtig pris for kvaliteten som jeg udbyder.

Jeg ville gerne finde nogle referencer frem, men amino tillader mig ikke at se gamle tråde. Jeg kan dog sige at feedbacken jeg har fået er yderst positiv. 

Jeg ville allerhelst teame up med 3-4 stykker som bare skulle bruge artikler løbende, så vi kan danne et samarbejde på den måde. 

Send mig en PM i dag og lad mig give dig et super tilbud :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)