Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg til Enschede i Holland?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Er der nogen der ved hvordan jeg kan komme til Enschede i Holland? Via fly eller tog. Jeg bor i København.

Jeg har ledt og ledt men uden svar.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 25
Fra  KitchenGo Skrevet kl. 15:09
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47160
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:13

Spørg dem du skal besøge hvilken international lufthavn der er nærmest, og hvordan man nemmest kommer hen til dem fra den lufthavn - nyt fly lokalt eller sikkert tog eller bil

Vil du hellere tog, så hør dem hvilken station de vil anbefale og hvilken international banegård man skal benytte for at komme dertil. 

De ved alt om det og oplyser det gerne

god tur vg

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mykremin:

Hej alle!

Er der nogen der ved hvordan jeg kan komme til Enschede i Holland? Via fly eller tog. Jeg bor i København.

Jeg har ledt og ledt men uden svar.

Fly:

(eksempel er taget fra CPH til AMS, 1st december, og hjem d. 8) - det koster 904kr med KLM.

Du kan tage flyet fra CPH til AMS (Schiphol) - Du kan derefter tage toget fra Amsterdam til Enchede, det tager 2 timer og 6 minutter, du skal skifte i Hilversum (Hvor jeg bor :P), hvor du egentligt kommer på et tog der køre til osnabrück, det koster 20.60euro hver vej, og der går et tog hver 30 min.

Total pris: 1210kr.

Hvorimod hvis du tager fx. CPH - DUS, koster en fly billet 576kr

Tog fra DUS til Enschede er mellem 2 timer og 45 min, og 5 timer (baseret på hvad tog du kommer med.

Og vil være lige fra 12 euro, og op til 36euro baseret på hvornår du rejser, hver vej.

Total pris: 756 til 1112kr.

Hvis det skal være nemt, ville jeg sige amsterdam lufthavn, og så tog - du skal skifte 1 gang, hvor fra DUS, skal du nogle gange skifte op til 5-6 gange.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:07

Har været dernede en del gange til diverse events, plejer altid at flyve til amsterdamn/rotterdam og tage toget. Togene køre cirka hver 15 minutter så dette er ikke et problem. 

Where there is harmony, there is victory :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)