Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlandske kunder: Kontrakt eller Permanent employee

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg står overfor springet, at skulle starte som selvstændig. Ikke for guld og grønne skove, men har bare lysten til at "prøve selv".

Inden for mit felt, er der specielt meget arbejde i England og/eller Sverige, og ikke så meget i Danmark mere. Det er naturligvis medvirkende til mit formodentlige kommende skift. Da der er ikke de store udfordring i Danmark mere for det jeg laver, plus selvfølgelig få "en på opleveren"

Jeg har været i kontakt med et par mulige kunder i udlandet, men de har mest være interesseret i at fastansætte mig. Mit udgangspunkt er at blive boende i Danmark, men være onsite i løbet af ugen, noget i stil med Søndag/Mandag - Torsdag/Fredag hos kunden og hjem til familien i weekenden.

Hvad kan bedst betale sig for mig, rent skattemæssige/erhversmæssigt? Jeg vil jo få en del udgifter til rejseriet frem og tilbage, og til lejlighed/hotel når  jeg er hos kunderne. Jeg forventer kun at arbejde inden for EU, hvis det gør nogen forskel..

Har andre nogen input til dette?  (Har dette allerede været oppe og vende i debatten, beklager jeg. Jeg er ny på forummet).

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)