Hej Aminoer! Jeg har fra bunden udviklet denne web-site en god og lærerig opgave og jeg har haft ca. 12 besøg/dag siden lancering - det er vel et rimeligt antal - jeg har hørt at søgemaskinerne ikke er "glade" for frames det er jo det min web-site er opbygget over men når jeg tester i søgninger på forskellige maskiner så giver den et rimeligt resultat. Hvad mener du om den ?? Ved godt det måske er for omfattende et spørgsmål - men flere her har jo god erfaring ud i web-site´s! Du finder min web-.site her....... |
Evaluering af web-site
- 1
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Derudover ville jeg tjekke om det er legalt at bruge de billeder du bruger (tvivler på at du selv har ophavsretten til det billede af astronauterne) samt få angivet et telefonnummer og et cvrnummer på hjemmesiden. De sidste to ting vil efter min mening gøre det mere seriøst overfor brugerne. Og så ville jeg hoppe væk fra den frame du bruger omkring det hele, det er et helvede for brugerne at bookmarke sådan en side, eller at linke til en underside f.eks. Derudover finder jeg det ikke videre praktisk at der linkes til html-sider, pdf-filer og powerpoint-filer i en lind strøm. Hvis det er nødvendigt med noget andet end noget der kan vises på en hjemmeside, så er det efter min mening en pæn ting at gøre opmærksom på at det faktisk er en pdf man er ved at få smidt i nakken, eller en ppt, så man ikke skal til at bøvle med at downloade eller åbne filen i noget andet. Jeg kan også se under produkter, der har I igen et nyt layout på indholdet, en ensartethed vil være en fordel efter min mening. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
- Ikke at jeg vil reklamere for mig selv. |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Men ikke desto mindre, er stortset det eneste du bidrager med, en reklame? Jeg synes godt nok det er utroligt at det ikke længere er muligt at debatere et emne uden at folk benytter den mindste lejlighed til at forsøge at kapre nye kunder. Hvor er hjælpsomheden på Amino blevet af? Jeg synes den er forsvundet det sidste halve års tid, til fordel for "se mig, hør mig" |
#anders |
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Hej Anders! Mange tak for din hurtige tilbagemelding til mig! Citat: Ad 1. Jeg ville starte med at finde et rigtigt webhotel, fjerne counteren og reklamen for dandomain, holde siden på dansk. Hvad mener du med et rigtigt web-hotel? Ad 2. Derudover ville jeg tjekke om det er legalt at bruge de billeder du bruger (tvivler på at du selv har ophavsretten til det billede af astronauterne) - det er ok at anvende disse fotos fra NASA´s hjemmeside! Ad3. Få angivet et telefonnummer og et cvrnummer på hjemmesiden. - tlf med andre data findes på menuen kontakt Ad 4. Og så ville jeg hoppe væk fra den frame du bruger omkring det hele, det er et helvede for brugerne at bookmarke sådan en side, eller at linke til en underside f.eks. - har hørt derom før men hvad betyder dette ? Ad 5. Derudover finder jeg det ikke videre praktisk at der linkes til html-sider, pdf-filer og powerpoint-filer i en lind strøm. Hvis det er nødvendigt med noget andet end noget der kan vises på en hjemmeside, så er det efter min mening en pæn ting at gøre opmærksom på at det faktisk er en pdf man er ved at få smidt i nakken, eller en ppt, så man ikke skal til at bøvle med at downloade eller åbne filen i noget andet. - mener du at der er for mange links til andre sider ? eller hvad syntes du jeg bør gøre ved disse links – du nævner at man med fordel bør gøre opmærksom på at der er linket til den og den fil format? |
Hi Simon! Ja - det burde jeg nok gøre, men ved du hvad - det har faktisk været en rigtig god og lærerig proces dette her, men jeg ved jo godt, at man ikke kan gøre det så godt som personer der arbejder med dette hver dag - men nu efterlyser jeg så også "sparing" og muligvis en leverandør der kan gøre den som den bør være - men jeg finder nu at den har en hvis personlighed som jeg ikke ser på så mange andre web-sites - som finder jeg er "skåret" over samme list syntes jeg ![]() |
Jeg tror bare du var dråben der fik mig til at blive lidt muggen over det, der er så mange indlæg på amino for tiden hvor folk forsøger at sælge sig selv mere end at forsøge at hjælpe personen med et svar på dennes spørgsmål, og det mener jeg ikke er formålet med dette sted. Hvis folk ønsker et tilbud på et stykke arbejde plejer det normalt at fremgå ret tydeligt af spørgsmålet. |
|
Hej Anders! Pragtfuldt - jeg forstår lang mere nu af - hvad du har påpeget - og kan se at jeg der har en opgave - måske vi skulle tale sammen om det på en mail - jeg kunne godt ønske mig en dialog med dig om design og ændringer på begge fronter - Hvordan vurdere du vider udviklings omkostningerne dertil? Mange tak Anders for din tid på en evaluering! |