Dibs nede midt i den travleste periode
Tilmeldt 20. Jul 07
Hejsa
Er jeg den eneste der er død træt af at DIBS vælger at opdatere deres systemer midt i at alle folk har fået lønninger og har travlt med at shoppe.
Nu har de i 3 dage været on and off hvor folk får timeout eller de simpelthen bare er nede hele og halve timer
Skulle bare lige ud med lidt surhed.
Mvh
Per
Svar
Tilmeldt 9. Nov 11
Det er HELT grotesk at de ikke har fået styr på det siden sidste nedbrud for en lille måned siden, der også varede 2 dage.
... På den gode side, deres aktie bliver myrdet på børsen .
Svar
Tilmeldt 20. Jul 07
Herligt så kan de da være de får fingeren ud
Nogen burde jo stå til ansvar.
Vores kunder er da rimelig trætte af det og hvem ved hvorlænge de gider at blive ved med at prøve , frem for at gå til en anden butik der virker
Svar
Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
AnyFellow
Skrevet
02-11-2012 kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Nogen burde jo stå til ansvar.
Jeg forstår godt frustrationerne, men hvis de skal stå til ansvar for noget, må det være deres kunder (dig selv) der reagerer.
Der er masser af alternativer til DIBS, så det er bare med at komme i gang med at skifte.
Svar
Tilmeldt 20. Jul 07
Jeg er enig og sidder også ligenu og tænker på hvilke andre jeg skulle bruge i fremtiden.
Så hvis du eller andre kan anbefale nogen.
Svar
Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
AnyFellow
Skrevet
02-11-2012 kl. 09:20
Svar
Desværre ikke, mine erfaringer i den retning er minimale.
Jeg er i gang med at lave et projekt der skal bruge betalingsgateway, hvor jeg vælger at implementere 2 forskellige, så det er let at skifte over til en alternativ hvis der er problemer.
Svar
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Lige pt er jeg virkelig glad for at have valgt ePay. I første omgang havde jeg valgt DIBS, men da de ikke kunne levere et fuldt funktionsdygtigt betalingsmodul til min webshop , valgte jeg at skifte. Det er vist held i uheld :)
Svar
Tilmeldt 10. Aug 09
Ture Wibrand
Skrevet
02-11-2012 kl. 09:33
Svar
I er bestemt ikke de eneste med problemer, og vi forstår fuldt ud jeres frustration - vi deler den! Der bliver arbejdet døgnet rundt for at løse problemet endegyldigt.
Svar
Tilmeldt 3. Oct 10
Søren.Pedersen
Skrevet
02-11-2012 kl. 09:58
Svar
Der bliver arbejdet døgnet rundt for at løse problemet endegyldigt.
har vi jo hørt før...
Svar
Tilmeldt 20. Jul 07
Det hjælper bare ikke ret meget. Burde man ikke ha et eller andet backup/sikkerhed mens man udviklede
hva ved jeg
Er bare ikke holdbart og så på lønningsdag
Svar