Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til finans virksomhed

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 51
Fra  Hygge ole Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm som sagt ønsker jeg ikke at programmerne skal arbejde sammen.

Leder stadig efter et program som kan hjælpe mig, har været inde på winfinans, men der står intet om det jeg skal bruge det til.

Hej

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Mads,

Det er dit eget valg, om dine programmer kan arbejde sammen. I langt de fleste tilfælde vurderer jeg blot ikke det vil være en fordel, at de to løsninger er helt selvstændige.

Det er nok korrekt, at du ikke på www.winfinans.dk direkte kan finde tekster, der peger på præcis din anvendelse af løsningen.

Antallet af virksomheder i Danmark, der efterspørger løsninger til kontraktadministration, ikke er særlig stort.

De løsninger du vil finde, der direkte er bygget til løsning af den opgave, ligger sansynligvis i en noget højere prisklasse, end de løsninger, der normalt diskuteres på disse sider.

Løsningen Winfinans.NET kan bringes til at løse dine opgaver ved anvendelse af de indbyggede funktioner til dannelse af "Gentagne ordrer", som i de fleste tilfælde er rettet mod husleje- og kontingent opkrævning.

Vi har en årelang erfaring i at anvende prisfordelagtige standardløsninger alternativt, så de kan erstatte langt dyrere løsninger.

Hvis du sender os en kontaktanmodning på www.winfinans.dk/kontakt , så kan jeg sende dig en nærmere forklaring og præsentere løsningen for dig.

Med venlig hilsen

Peter Wismer

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)