Jeg tror ikke vi er så uenige. Jeg bruge gerne hjælp fra regnskabskyndige uden at de er revisorer og kan også få gode juridiske råd af ikke jura uddannede, MEN det er langt fra det samme som, at jeg ikke mener, at man til alle vigtige opgaver skal vælge en ekspert med uddannelse. Jeg lover der er mange kvaksalvere (både læger, revisorer og andre rådgivere) der forekommer mange almindelige mennesker som nogen der ræsonnerer på rimelig vis, virker fornuftige og formår at gøre dem trygge. Det er netop risikoen for lægmand, og det går så bare i en del fald (langt fra alle) helt galt, og det er dér uddannelse og autorisation kommer ind i billedet. En uddannet læge til brystoperationen, en revisor til revisionen, en jurist til de større juridiske spørgsmål, en bygningsingeniør til beregning af mit nye hus' bærende konstruktion og - Du har fået ideen Jeg kan sagtens finde folk der virker fornuftige men uddannelse ofte kombineret med autorisation og tilmed oftest ansvarsforsikring, giver mig langt bedre følelse af sikkerhed for arbejdets udførelse. Det er ikke en krig mod rådgivere uden uddannelse som du forstår, de kan være gode til mange ting, men til det store - vælger JEG (og det er jo op til hver og en) - en uddannet inden for det fag jeg har brug for, forhandler gerne pris vh vh |
Købte hos disse i april 2010 blanketter, som jeg selv udfyldte og indsendte til Styrelsen og efterfølgende ca. 3 uger efter blev godkendt.
Det er ikke en videnskab. Tror jeg betalte omkring 400 kr.
Synd at så mange af Amino brugere har tendens til at ødelægge trådstarters anmodning om hjælp, i dette tilfælde oprettelse af et S.m.b.A.
Og ikke en diskussion om eksamensbeviser, forsikringer, autoriteter og alt muligt andet gylle.
Hvis I gerne vil debattere dette ? hvad så med at starte en tråd omkring dette ?????
Ib Abildgaard
Råd & Mal, S.m.b.A.