Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger partnere til web projekt i københavn.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt om os:

Vi er to gutter begge på 29år og vi bor begge i København. Vi har en idé som vi gerne vil være flere til at udvikle, da vi selv mener at det er en for stor mundfuld for kun os to.

Vi søger:

Vi søger en/to partnere som er erfarende programmører, der kan tage den ledende rolle som "chef" programmør. Du skal kunne dit PHP, mySQL, HTML(HTML5) samt Java.

Eftersom vi søger partnere, kan vi ikke give løn, men vi vil alle sammen få en lige store andel i virksomheden.

Lidt om dig:

Du skal være bosiddende i København, og kunne mødes til udvikling en gang om ugen.

Vi mener selv vi er super flinke og vi glæder os til at hører fra folk som har gå-på-mod.

Så skriv en kort beskrivelse af hvem du er, hvad du besidder og kontakt information.

Med Venlig Hilsen

Morten.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 03:28

Fedt. Jeg tror dog i vil få en bedre response på indlægget, hvis i fortalte lidt mere om ideen og potentialet. Ser man indlægget lidt for oven, har i blot opstillet en række krav og fortalt man får en ejerandel men ingen løn.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:29

Enig med Casper. Jeg kan supplere med, at der eks. mangler information om, hvem I er, hvad I selv kan og hvorfor man skal indgå i et samarbejde med jer.

Der oprettes ofte tråde, som denne på Amino, og de minder - stort set - om hinanden. Indtil videre har I oplyst, at I er erfarne programmører, I har en idé og at du hedder Morten - dvs. at der ikke er meget, der skiller jer ud fra mængden af håbefulde sjæle, som alle har en god idé og som har behov for partnere for at udføre idéen.

Så, hvordan differentierer I jer - hvad gør at en evt. partner skal satse sin tid og ressourcer på jer og jeres projekt frem for alle de andres?

Tilmeldt 1. Nov 12
Skrevet kl. 11:46

Tak for jeres respons.

Så nu vil jeg prøve at skrive lidt mere om vores ide og os.

Vores ide går ud på, at vi lancere et landsdækkende "produkt". Dette "produkt" vil vi videre formidle via vores webportal, til dem som  efterspørger dette "produkt". Da vi selv mener at der er en potentiel stor kunde kreds, så mener vi også at dette "produkt" kan sælge.

Hvorfor vi søger mere eller mindre to partnere, er fordi både mig og min partner, vi læser ved siden af og kan derfor ikke kan lægge lige så meget tid af til projektet, før vi er færdige med at læse. (inden for 12-18 måneder)

Mere kan jeg ikke sige. Det er derfor at vi meget gerne mødes med folk for at tage en snak om hvem vi er, hvad vores ide går ud på, og om der en potentiel samarbejdsmulighed imellem os.

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 13:39

Hej,

Kan du komme nærmere ind på hvilken branche produktet hører til? Jeg mangler en information om jeres produkt, ellers er det virkelig svært for mig at vide om det er noget jeg skal arbejde mere med.

Forstå mig ret - hvis I har et nyt vaskepulver, så har jeg svært ved at se ideen. Men har I et produkt der kan forvandle vand til guld, så er det straks bedre.

Kan du ikke give lidt flere detaljer? Jeg har forståelse for at I ikke ønsker fortælle alle om det, meeeeeen.. lidt flere detaljer burde være muligt :-)

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Tilmeldt 1. Nov 12
Skrevet kl. 08:13

Hej Kenneth.

Jeg kan godt forstå du gerne vil vide mere, men så synes jeg du skal sende noget information om dig selv og hvilke kvaliteter du kan tilbyde. Er du så den vi gerne ser et samarbejde i at skabe en virksomhed med, så tager vi en kop kaffe og fortæller hvordan vi vil forvandle vand om til guld ;)

/Morten

Fra København
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  TrustNorth Skrevet kl. 10:15

Det var egentligt ikke for at byde mig selv til, men kun for at komme med input til jeres opslag.

Men du har ret - god information skal gå begge veje.

Held og lykke med projektet :-)

TrustNorth.org - dansk udvikling af danske ideer.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)