Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har Quickpay. Men hvilken Indløser???

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har i gang med at starte min webshop, og har fået en aftale med QuickPay i hus, og skal nu i gang med at få en indløser.

Så hvad er jeres mening om hvad for en indløser jeg skal vælge? skal kunne tage de mest almindelige kort typer.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

NETS til Dankort og Euroline til internationale kort.. Så kort kan det siges Smile

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

100% enig med Søren :)

Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller blot PayPal, som hverken har oprettelse eller månedligbetaling - i stedet dyre i drift. Et godt alternativ til at starte op med.

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren - Elux.dk:

NETS til Dankort og Euroline til internationale kort.. Så kort kan det siges Smile

Hvad koster Euroline i årligt gebyr? Teller koster 1.200 kr./årligt, ikke? Og er det korrekt, at det eneste "semi-vigtige" kort man mister ved at vælge Euroline frem for Teller er American Express?

Mvh
Cjris

Fra Ishøj
Tilmeldt 4. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris Friis Aabenhuus:

Og er det korrekt, at det eneste "semi-vigtige" kort man mister ved at vælge Euroline frem for Teller er American Express?

...og VISA/Dankort - som jeg mener mere end "semi-vigtig".

Vi har selv aftale med Euroline og supplere den med PayPal. Med Euroline og Quickpay er det ikke muligt at modtage VISA/Dankort, da det er Dankort-delen i Danmark som anvendes og Euroline tager ikke imod Dankort. Det er muligt tage rene VISA-kort, men dette er oftest kun udenlandske kort.

Hertil supplere vi med Paypal, således vi kan tage imod VISA&/Dankort, da der via Paypal anvendes VISA-delen. HUSK, ikke at anvende Paypal igennem Quickpay, da der derved kræves af kunden at registrer sig hos Paypal. Anvendes derimod et direkte modul, så kan kunden nøjes med at indtaste kortoplysninger.

Det er dog muligt at modtage Dankort via Euroline, men det kræver at Epay.dk anvendes som betalingsgateway. 

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nets/Teller koster 1000 DKK årligt og 250 DKK i oprettelse. Men som noget nyt begynder EUROLINE snart at tage imod VISA/Dankort så derved kan man godt spare Nets aftalen væk, da mange Dankort udløber i 2015 og ikke ret mange benytter Dankort mere efter min mening. EUROLINE tager kun % af hver transaktion.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

God tråd - sidder i samme situation som trådstarter.

Er der nogen dato på, hvornår euroline kan tilbyde indløsning af VISA/Dankort? Derudover: Vil det blive via VISA og dermed større gebyr sammenlignet med NETS dankort gebyr?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger epay som betalingsgateway.

I den forbindelse har vi en Teller aftale på Dankort, sådan så når folk betaler med Dankort eller Visa/Dankort går betalingen via Teller.

Hvis folk derimod betaler med VISA, Mastercard etc. så går det gennem den aftale vi har med Euroline.

Det sker alt sammen helt automatisk via ePay.

Så det er ikke et enten eller valg.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger ePay og Euroline, og kan tage VISA/Dankort, Mastercard og Diners uden problemer

Side 1 ud af 6 (58 indlæg)