Hej Amino'er, Jeg kunne virkelig godt bruge jeres hjælp! Jeg har projekt uge lige nu på handelsskolen, som handler om iværksætteri, og vi har i vores gruppe bestemt os for, at vi vil lave lade standere til opladning af mobiler, tablets og computere. Standerne skal stå ude ved biografer, universiteter, butikscentrer, på færger, i lufthavne osv. Vi skal i vores forretningsplan og vores budgetter have en ca. produktions pris af disse standere, men vi har ingen idé om hvad det vil koste. Standerne skal have noget lignende det samme design som Post Danmarks døgnbokse, bare med forskellige størrelser rum, hvor man kan ligge sin telefon til opladning (mindre rum), tablets (lidt størrerum), osv. Vi har tænkt os, at man skal betale med kreditkort ved standerne for at "tanke" sine elektroniske enheder op, og vi skal derfor også bruge et system, hvor man som forbruger selv kan betjene maskinen. Vi tænkte at det kunne være noget lignende tankstationer, hvor der er en touchskærm hvor man kan vælge stander - bare at man i stedet for stander, vælger hvilken enhed man har. Når man trykker på den enhed man har - det kan være en mobil - så springer en af lågerne op eller sige klik, så man kan høre hvor det er. Så lægger man så sin telefon til ladning, og så kan man komme tilbage senere og hente den, når den har fået strøm. Inde i boksene skal der være forskellige ladestik til enhederne, hvis det fx. er et rum tilegnet mobiler, så er der lader stik til Iphones, mini usb m.v. Har i nogen idé om hvad det vil koste at udvikle sådan et system? Jeg kunne også godt tænke mig at høre, hvis i har nogle idéer eller input til vores idé, tusind tak :-) Mvh, |
Skoleprojekt HHX - Produktion af ladestandere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)