PrestaShop er lig som wordpress som du siger. Du kan find gratis temaer og temaer du køber til din webshop. Du kan se nogen lækkere temaer hos templetmonster.com
Det kræver at dit webhotel både kan håndtere ASP og Php ellers så fungere det ikke, og typisk så plejer webhoteller kun at være endten det ene eller det andet.
Så det vil sige, at hvis jeg vil lave min egen side og have en webshop skal jeg selv kode webshoppen? (eller få en til og kode den) ..
Havde bare en anden opfattelse af PrestaShop i starten, troede det var det som jeg håbede på.. Øv øv :-)
Hvis dit webhotel understøtter PHP, så har du mulighed for at installere Prestashop. Men hvis dit webhotel kun understøtter ASP så har du ikke mulighed for at bruge prestashop på det webhotel. Du har selfølgelig muligheden for at tilkøbe et php webhotel, hvor du kan installere prestashop og tilgive det et subdomæne f.eks men det er måske en smule besværligt?
Alternativt så skal du gå på udkig efter et asp open source webshop system?
Tak for svarende allesammen :-) ! Så må jeg på udkig efter dét!
Men findes der overhovedet nogen webshop-systemer hvor det KUN er selve Webshop-systemet man henter og så kan indsætte på egen side? Uden det er nogen lignende WordPress eller PrestaShop så? :-)
der findes http://www.ecwid.com/ ved ikke om det lige det præcist er det som du søger. Ved at det er noget du kan indsætte direkte i dit eget system og på dine egne sider. Men har ikke kigget mere på det end rent overfladisk så kan ikke helt sige om det vil passe ind i dit projekt :-)