God reklame hvor? (ikke AdWords)
Tilmeldt 26. Dec 10
Hejsa,
Jeg har mest kørt al reklame op til google . Men nu har jeg en kunde som ikke kan bruge google.
Hvor er det godt at reklamere henne ?
Jeg skal helst ramme unge som dyrker sport. Men alt gård.
Svar
Tilmeldt 26. Dec 10
Kom så med noget hehe. Hvor reklamere du henne?
Svar
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Jeg reklamerer alle mulige steder for mine kunder? :)SEO , AdWords, Facebook ... I den rækkefølge... Vh. Mehmet
Svar
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Hejsa,
Jeg har mest kørt al reklame op til google. Men nu har jeg en kunde som ikke kan bruge google.
Hvor er det godt at reklamere henne ?
Jeg skal helst ramme unge som dyrker sport. Men alt gård.
Hvad er det for en branche, alle former for markedsføring virker ikke lige godt til alle brancher :-)
- Alexander Larsen
Svar
Tilmeldt 27. Apr 07
DBA kan i nogle tilfælde være en god forretning, men som Alexander skriver, det kommer helt an på hvad du sælger.
Svar
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Hvis du nu skrev lidt mere om hvad der skulle reklameres for, så får du mange flere svar :)
Svar
Tilmeldt 26. Dec 10
Det er ukendt sports udstyr ( personligt hjemme træningsudstyr ), ikke så mange søgninger på google på de ting de sælger, folk kender dem ikke. Men branded skal spredes.
Vi er allereade på fb og reklamere men er der mere ?
http://personalsportstrainer.dk/
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Det er ukendt sports udstyr ( personligt hjemme træningsudstyr ), ikke så mange søgninger på google på de ting de sælger, folk kender dem ikke. Men branded skal spredes.
Vi er allereade på fb og reklamere men er der mere ?
http://personalsportstrainer.dk/
I kunne prøve affiliate marketing :-)
- Alexander Larsen
Svar
Tilmeldt 9. Oct 12
SEOFreak
Skrevet
31-10-2012 kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Facebook kan I jo let ramme det segment I gerne vil ramme.
Eventuelt til den kommende sommerferie om 8 måneders tid;) - Del en masse flyers ud til forældrene omkring selvtræning.
Svar
Tilmeldt 26. Dec 10
Er også gjort her til sommer. Men der skal også sælges nu samt der er også til ishcokey samt håndbold.
Svar