Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsundersøgelse til ny ide, Hjælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder og laver lidt research på en ide jeg kan se et kæmpe potentiale i. Jeg har brug for jeres hjælp til at besvare mit spørgeskema, det tager højst 1 minut alt i alt. Den er også lagt på facebook men min erfaring er at jeg kun får svar fra de 18-26 årige, som er det meste af mit netværk. Jeg håber virkelig at i vil hjælpe mig, sådan jeg kan få en mere omfattende og grundig undersøgelse

Jeg modtager også meget gerne foreslag til hvor jeg kan ligger min survey op, sådan jeg kan få respondenter i kategorien 30-60 årige. 

HER ER LINKET 

http://www.surveymonkey.com/s/J8JFVKZ

På forhånd tak

Morten

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:37

Hej Sigvard,

Så har jeg svaret på dit spørgeskema, selvom jeg ikke er i den målgruppe aldersmæssigt du gerne vil have flere svar fra.

Jeg formoder din ide er noget i retning af, at ens kassebon bliver gemt digitalt. Hvis det er sådan, så ved jeg allerede at dette er blevet forsøgt og ikke er lykkes. Hvis jeg ikke har ret i dette, så mange gange held og lykke med projektet!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 11:44

Hej Morten,

Så har du fået en besvarelse mere til samlingen. Skype-Smile

Held og lykke med indsamlingen af besvarelser.

Med venlig hilsen

Simon Mark Niesen

.
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 11:52

Henry Ford blev ved med at teste på udviklingen af en V6 motor, og prøvede igen og igen. Indtil det lykkedes for ham ;-)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 12:01

Done.

Jeg kan ikke helt forstå at jeg nu er i en alderskategori som går til 60 år. Vel, tiden går...

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:13

HAHA ja Søren kan godt forstå, det er skræmmende lige pludselig at være der.. Håber ikke du blev for støt ;)

Mange tak for svarene

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)