Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har fundet møbel mærke, nu vil jeg have det Danmark?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har fundet et møbel mærke i Sydeuropa, de tilbyder dropshipping i de 3-4 lande de sælger i og virker kun som om, de handler med de lande lige nu. Dog virker det ikke som, de ikke skulle have interesse i at sælge andre steder, men skal kunne betale sig med fragt fra det pågælende land med f.eks. dropshipping.

Det er primært nogle louge/lænestole, som jeg ville smide i en evt. webshop og resten skulle tilbydes B2B. Så har overvejet, om jeg skulle forhører mig hos dem, omkring muligheden for jeg kunne få agentur på deres mærke i Danmark. Jeg vil købe deres varer hjem, når jeg får ordre her i Danmark. Vedr. de stole jeg ville smide på en webshop, så kunne jeg måske købe dem hjem så jeg havde 1 af hver ca. 12 stole i alt.

Skulle jeg hellere forsøge at få en aguentur aftale i hus for både Danmark, Sverige og Norge på en gang eller skal jeg vente med de andre lande?

Hvordan skal jeg gribe det an, vedr. forsøg på at få en aftale i hus? Kender hellere ikke priser, da jeg ikke kan tilmelde sådan bare lige uden virksomhed i de pågælende lande? Skal jeg få et møde arrangeret og lave en en aftale der eller?

Mvh Lasse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)