Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vintertid- Canada Goose Jakke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino´er

Ved godt, at dette oplæg ikke lige har med iværksætteri at gøre, men vil høre om der er nogle, der sælger en original Canada Goose Jakke i sort til piger..Mangler én her i den kolde stund til en god pris. Skriv gerne en PM til mig. 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:56

Opslaget skal nok rykkes til "Jeg søger et godt tilbud fra dig!", hvor den egentlig hører hjemme. Det er også en kategori der ikke har så meget med iværksætteri at gøre :)

Mvh Lasse

Tilmeldt 6. Feb 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:02

Takker..Ved dog ikke lige, hvordan jeg flytter det derhen :(

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:31

HVis du gerne vil fryse til vinter så er Canada Goose perfekt (medmindre du vil ofre 7.000 kroner på den jakke som har noget der bare en smule minder om membran)?

De mest solgte Goose jakker er ikke vandttætte eller vindtætte hvilket vil sige at du bliver våd og kold i det danske vær da de er lavet til steder hvor det ikke regner grundet minus 5 - minus 10 grader. I Danmark regner det meget og derfor vil vandet trænge igennem og gøre dig kold.

Køb i stedet en Peak Performance, The North Face eller i det mindste en Nobis (stiftet af tidligere partner i Goose da han ville lave ordentlige jakker som var vandtætte og du derfor fik noget for dine penge :D)

Jeg har rigtig mange kunder som er skuffet over Goose jakker da de hunde fryser i vinterperioden og derfor ikke vil have sådan en igen.

Men det er jo kun et råd. :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)