Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal Skandinavien

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Fra  like2vape.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Paypal har fået nyt kundecenter. Skal man kontakte helpline telefonisk, er der et nyt tlf nr. Men...det virker bare ikke. man kan kun få fat i en robot, der siger, at denne service ikke er tilgængeligt.

En overførsel til vores bankkonto, som vi har benyttet før til  overflytning af penge, er pludselig forkert. 

Hallo paypal Skandinavien...er der nogen hjælp at hente? Mails besvares heller ikke.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 19:31

så lige på cnn at de har/skal fyret 450 personer hos paypal så de er nok erstattet af tlf robotter.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 30. Oct 12
Fra  like2vape.dk Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis de så i det mindste kunne give et ordentligt svar, de hersens robotter. Også i dag det samme med telefonen, og de papirer, vi faxede 2 gange, fik vi ingen kvittering på, som der ellers står på siden man får, så snart de har modtaget dem.

På mine mails får jeg det ene robotsvar efter det andet.

Jeg ved snart ikke, hvad vi skal gøre. Vi kan kun modtage penge fra vore kunder og betale paypal gebyrer, men bestille varer, det kan vi ikke.

Tilmeldt 22. Jun 09
Skrevet kl. 10:11

Hej, vores firmakonto hos Paypal har nu i 2 mdr. været begrænset, de har fået alle deres ønskede oplysninger mere end 3 gange!!!! Jeg har ringet 2 gange om ugen og hver gang fået at vide, at der nu kun vil gå 72 timer - idag ringer jeg så igen for 5. uge itræk på dette nr 80885715 og får en engelsktalende stemme der siger at dette nr ikke jeg har trykket ikke kan bruges og at jeg skal tjekke nummeret!!!!!!!!!  HAR NOGEN ET ANDET NUMMER ?????? vi har over 10.000 kr der er blokeret!!!!!!! UDEN GRUND !!!!!!!!!!!!!!!!! TAK PAYPAL!!!!!!!! når dette mareridt er overstået vil vi helt sikkert lukke vores konto der.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51

Hej.

Du/I har allerede fået svar både på mail og på PM.

Nu kan jeg ikke offentligt på et forum kommentere en given konto. - Men generelt blot skrive at det er super vigtigt at fremsende de dokumenter vi beder om (så snart vi beder om dem, og inden man bliver begrænset).

PayPal blokkerer aldrig penge uden grund... Vi er undelagt streng bank lovgivning, og SKAL fryse indestående hvis en kunde ikke har fremsendt de ønskede dokumenter... Man går jo heller ikke ned i f.eks. Nordea og bare åbner en konto, uden at skulle dokumentere hvem man er og hvor man bor.

Afslutningsvis... Det er selvfølgelig i orden at fremsende dokumenterne per fax... Men man bliver altså nødt til at være realistisk til, at dette medfører en del manuelt arbejde efterfølgende fra PayPal's side... De mange tusind fax som PayPal modtager dagligt bliver behandlet i den dur de indkommer, bliver manuelt scannet og sendt til sagsbehandling... Normalt tager det op til 3 bankdage...

Det er selvfølgelig lettest og hurtigst at uploade dokumenterne direkte på sin PayPal konto, derved undgår man alt det manuelle arbejde, og dokumenterne går direkte til sagsbehandling.

mvh,

Sami.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:08

Det gav ingen svar på hvorfor jeres tlf nummer ikke virker.

Bare en række undskyldninger.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10

Lad mig bare lige gøre det klart, at jeg her på Amino ikke kan udtale mig på PayPal's vegne.. Jeg kommenterer indlæg som jeg selv finder intressant, og hvor jeg gerne vil komme med mit input..
Alle officielle beskeder fra PayPal kommer enten på PayPal's webside og/eller på PayPal's Facebook side.
.
Men... Det er korrekt at PayPal har oplevet "børne sygdomme" med det nye danske telefon nummer (vi har kun haft dansk kundeservice i ca 3 uger).. Jeg ved at ikke alle kunder rammes af problemet (rammer mest opkald fra mobil), og ved også at teknikere arbejer på at få løst problemet..
.
Vh,
Sami.

Tilmeldt 22. Jun 09
Skrevet kl. 12:05

Hej alle,

jeg beskrev forleden det problem vores firma har med PAYPAL og efterlyste et tlf nummer, andet end det man opgivet når man går via kontakt på paypalsiden.

Jeg fandt så ud af idag at de har en facebookside og der fandt jeg dette nummer som jeg kom igennem på

+353 1 8998150

som svar på mit spørgsmål om hvorfor dette nummer ikke sat på under kontakt, ''ved ikke, men det er kun molbil der har problemer med at ringe''

så til alle, der ikke kan komme igennem på 808805715 med en mobi,  brug dette  +353 1 8998150

rigtig dejlig dag til alle :-)

Tilmeldt 22. Jun 09
Skrevet kl. 12:06

Hej alle,

jeg beskrev forleden det problem vores firma har med PAYPAL og efterlyste et tlf nummer, andet end det man opgivet når man går via kontakt på paypalsiden.

Jeg fandt så ud af idag at de har en facebookside og der fandt jeg dette nummer som jeg kom igennem på

+353 1 8998150

som svar på mit spørgsmål om hvorfor dette nummer ikke sat på under kontakt, ''ved ikke, men det er kun molbil der har problemer med at ringe''

så til alle, der ikke kan komme igennem på 808805715 med en mobi, brug dette +353 1 8998150

rigtig dejlig dag til alle :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)