Hej.
Du/I har allerede fået svar både på mail og på PM.
Nu kan jeg ikke offentligt på et forum kommentere en given konto. - Men generelt blot skrive at det er super vigtigt at fremsende de dokumenter vi beder om (så snart vi beder om dem, og inden man bliver begrænset).
PayPal blokkerer aldrig penge uden grund... Vi er undelagt streng bank lovgivning, og SKAL fryse indestående hvis en kunde ikke har fremsendt de ønskede dokumenter... Man går jo heller ikke ned i f.eks. Nordea og bare åbner en konto, uden at skulle dokumentere hvem man er og hvor man bor.
Afslutningsvis... Det er selvfølgelig i orden at fremsende dokumenterne per fax... Men man bliver altså nødt til at være realistisk til, at dette medfører en del manuelt arbejde efterfølgende fra PayPal's side... De mange tusind fax som PayPal modtager dagligt bliver behandlet i den dur de indkommer, bliver manuelt scannet og sendt til sagsbehandling... Normalt tager det op til 3 bankdage...
Det er selvfølgelig lettest og hurtigst at uploade dokumenterne direkte på sin PayPal konto, derved undgår man alt det manuelle arbejde, og dokumenterne går direkte til sagsbehandling.
mvh,
Sami.