Hej Alle Vi ligger inde med en række domænenavne til vores produkter. Mit spørgsmål er så nu - kan det bedst betale sig at lade produkt domænerne pege på vores hovedside eller vil det SEO mæssigt være bedst at lave promotion sites for det enkelte produkt? Jeg tænke på at man her kunne sætte mere fokus på at få brugt de rigtige ord, sætninger osv... Eller er der måske en helt 3. mulighed som er endnu bedre? På forhånd tak! Lige et tillægs spørgsmål - hvad bruger I eventuelle domænenavne til, som man får købt ind ved fejltagelser eller til projekter som aldrig blev til noget? Nogle gode idéer til hvordan man bruge dem bedst? |
Linke til firma domæne eller promotion/mini site?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Hej Mouritz Det kan Du godt gøre, men så skal Du gøre det ordenligt, så der er vandtætte skodder imellem disse mini-sites og Dit brand-site. Google må ikke kunne finde ud af at Du opsætter "kunstige" links fra disse mini-sites til Dit brand-site. Ellers risikerer Du at både Dine mini-site og Dit brand-site bliver smidt ud af Googles indeks. Så jeg ville få rådgivning fra fx en dygtig Amino SEO''er herom, inden jeg gik igang med at lave link-building fra de nævnte mini-sites.
Du kan parkere Dine mini-sites hos GratisDNS og så redirecte dem til Dit brand-site. Det giver ikke links til Dit brand-site, men der er heller ingen problemer overfor de store søgemaskiner!
Fx linkbuilding :-) /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)