Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linke til firma domæne eller promotion/mini site?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle

Vi ligger inde med en række domænenavne til vores produkter. Mit spørgsmål er så nu - kan det bedst betale sig at lade produkt domænerne pege på vores hovedside eller vil det SEO mæssigt være bedst at lave promotion sites for det enkelte produkt? Jeg tænke på at man her kunne sætte mere fokus på at få brugt de rigtige ord, sætninger osv...

Eller er der måske en helt 3. mulighed som er endnu bedre?

På forhånd tak!

Lige et tillægs spørgsmål - hvad bruger I eventuelle domænenavne til, som man får købt ind ved fejltagelser eller til projekter som aldrig blev til noget? Nogle gode idéer til hvordan man bruge dem bedst?

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:27
Hmmmmm slet ingen som har et svar?
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 08:55
Forfatter:Mouritz

Vi ligger inde med en række domænenavne til vores produkter. Mit spørgsmål er så nu -
kan det bedst betale sig at lade produkt domænerne pege på vores hovedside eller vil det
SEO mæssigt være bedst at lave promotion sites for det enkelte produkt? Jeg tænke på at
man her kunne sætte mere fokus på at få brugt de rigtige ord, sætninger osv...

Hej Mouritz

Det kan Du godt gøre, men så skal Du gøre det ordenligt, så der er vandtætte skodder imellem
disse mini-sites og Dit brand-site. Google må ikke kunne finde ud af at Du opsætter "kunstige"
links fra disse mini-sites til Dit brand-site. Ellers risikerer Du at både Dine mini-site og Dit
brand-site bliver smidt ud af Googles indeks.

Så jeg ville få rådgivning fra fx en dygtig Amino SEO''er herom, inden jeg gik igang med
at lave link-building fra de nævnte mini-sites.

Eller er der måske en helt 3. mulighed som er endnu bedre?

Du kan parkere Dine mini-sites hos GratisDNS og så redirecte dem til Dit brand-site.
Det giver ikke links til Dit brand-site, men der er heller ingen problemer overfor de store
søgemaskiner!

Lige et tillægs spørgsmål - hvad bruger I eventuelle domænenavne til, som man får købt ind ved
fejltagelser eller til projekter som aldrig blev til noget? Nogle gode idéer til hvordan man bruge dem
bedst?

Fx linkbuilding :-)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)