Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogbutikken.dk - søger en programmør

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har tidligere haft et indlæg herinde ang. salg af studieprojekt. Det drejer sig om bogbutikken.dk. Jeg er imidlertid kommet frem til, at jeg snarere mangler en samarbejdspartner som kan udvikle nogle af mine ideer til siden.

Derfor skal du være god til at programmere og implementere design, overholde deadlines og have en smule erfaring i det at samarbejde med andre om et fælle projekt.

Historien bag siden: En medstuderende og jeg besluttede i 2002 at lave en hjemmeside, som kunne hjælpe landets studerende med køb og salg af brugte studiebøger. Siden skulle være gratis at bruge, og planen var, at vi kun skulle stå for formidlingen. Konceptet var på ingen måde banebrydende, men det viste sig hurtigt, at mange havde brug for en sådan service. 
Inden længe havde vi et stabilt besøgstal, hvilket fik bla. Danske Bank til at henvende sig til os ang. banner-reklame.
Vi førte siden videre til 2006, hvor vi desværre ikke havde tid at vedligeholde længere. Projektet blev sat på standby, men er nu genoptaget med nyt design og nye funktionen - også med tanker og ideer som gerne skal videreføres.

Sitet blev relanceret for et halvt års tid siden, og er nu stødt begyndt at vokse igen, forstået på den måde, at der allerede er en del faste brugere. Jeg har desværre ikke haft mulighed for at reklamere så meget for siden, udover gennem google Adwords.

Hvordan vi deler rettigheder og ansvar op, finder vi ud af i fællesskab.

Skulle det have interesse, kan du/I kontakte mig gennem siden ”kontakt” på www.bogbutikken.dk

Venligst

Kim Petersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)