Et godt tilbud fra os … Juul-s Media, da vi fejre 3 års fødselsdag i vores afd. i Filippinerne.
3 år er sådan et magisk tal, da det betyder der er stor chancer for, at de 5 års overlevelse også kommer i hus og vi kan derfor sige, at vi er ved at være en fast spiller på markedet med billige digitale grafiske ydelser. Derfor sætte vi dette tilbud op, så andre også kan få lidt ud af vores succes
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I hele november og december koster alle typer fritlægninger / billedbehandling 5.00 kr. + moms.
Hvis der leveres +300 billeder på en periode af 14 dage i perioden november – december, koster fritlægning kun 3.00 kr. + moms
Uden ekstra omkostninger leveres billederne i original stor jpg format (fritlagt med hvid baggrund), samt i weboptimeret jpg / Png format i størrelse 600*600 px.
Oplys gerne hvis der er billeder som senere skal bruges til tryk, så bliver de konverteret til CMYK med Clipping Parth.
Hvis der leveres + 49 billeder i hele perioden (november - december), kan du for 111.- kr + moms, få produceret en video produktpræsentation på omkring 30 – 40 sekunder varighed.
De laves på templates i After Effect og vi stiller 4 forskellige til rådighed, og som passer til den type produkter du ønsker skal præsenteres. (Tekst og billeder, fremsendes til os efter aftale).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
En update fra 2009 - 2012
Da jeg i sin tid besøgte Filippinerne i 2006, fik jeg hurtigt en fornemmelse, at det faktisk er et dejligt land med mange muligheder og med den skønne natur de har, måtte der da være mulighed for at give turisterne en oplevelse ud over det sædvanlige, men fik hurtigt at mærke hvorfor det er så svært at begå sig som forretningsmand i netop det land.
Efterfølgende tilbage i 2008 – 2009 kom i kontakt med (min kone og jeg sponserer en kirke i Bal-ason, da vores datter blev døbt der i 2009), hvad vi i Danmark vil kalde kirkens nødhjælp, blev vi spurgt om vi havde interesse i at prøve at skabe noget, som kunne hjælpe til med, at flere fik mulighed for at få en uddannelse og her fik jeg ideen til at tilbyde grafiske serviceydelser til en lav pris.
Da fritlægning og billedebehandling i Juul-s Media, er sat op som None Profit, opnår mine ansatte en god løn, som giver mulighed for, de kan hjælpe deres egne børn, men også andre familie med at deres børn kan få en uddannelse.
I Filippinerne er det meget almindelig, at flere søskende køber jord sammen og bygger hus sammen for så at leve under samme tag og det er jo perfekt måde, for mig at hjælpe på, da jeg på den måde kan give mange af dem mulighed for at arbejde hjemmefra, da flere i samme hus, så kan tager over når den anden er færdig på arbejde (en computer kan være i drift 24/7 på denne måde).
I Filippinerne kan man gå i skole enten om morgen til eftermiddag, eller eftermiddag til aften og det har den fordel, at større søskende kan hjælpe med at passe de små, indtil mor / far / tante, kommer hjem fra arbejde, og efterfølgende kan de så selv komme i skole.
Derfor er vores politik også, at for hver af 5 ansatte er en ansat som ”Working Student”, da de på den måde hjælper deres familie og selv kan tage en uddannelse.
Det er gratis at gå i skole indtil 7. kl, derefter koste det penge og indtil 10. kl. kan de fleste godt betale, men en internationale uddannelse som f.eks. Sygeplejeske eller HRM ( Hotel restaurant Management), er meget dyre uddannelser, da de studerende selv skal betale for alt, selv når de er i praktik, så skal de betale penge til sygehuset, da de selv skal betale for de blodprøver de skal lave, brug af nål, sprøjte og laboratoriet og det er påkrævet at have kirtel på og eget stetoskop, som de også skal betale samt ordentligt fodtøj.