Jeg har skrevet en mail til Jesper for at bestille en. Jeg fik en e-mail retur, hvor jeg blev bedt om at overføre pengene til en privatperson's bankkonto.
Dette virker som et fup-nummer. Er noget der har nogen erfaringer med dette firma?
Før du maler fanden på væggen, så kan jeg oplyse, at mange mindre firmaer ikke har en "decideret firmakonto" (naturligvis særskilt konto) ... Dit ordvalg er under alle omstændigheder ikke gennemtænkt
Vores forhandlers konto er en erhvervs konto i Danske bank, jeg forstår intet af hvad Søderrups media mener med vores store Fupnummer for 665 kr........................................
Jeg tror der er mange Uerfarne her på Amino som ikke har drevet virksomhed ret længe, som ser lidt for meget tv og kontant med Kaare Sand, som tror at en hver der ikke har E-handels fonden pr automatik er svindlere bedragere osv.
Vi gik med til at lave lidt annoncering for vores forhandler her på Amino I forbindelse med han lavede en rimelig stor bestilling,
Han har ikke selv har tid og overskud til online markedsføring, Men jeg kan godt se at folk slet ik er parate til gode tilbud, der er for mange tvivl spørgsmål i "for godt til at være sandt genren" Næste gang må vi tilbyde varen til en højere pris....
Men jeg håber da folk vil benytte lejligheden til at betale 995 eller 1195 Fra butikkerne, det er jo der vi helst vil sælge varen.
Hvis det har interesse kan der henvises til et par butikker som forhandler denne tablet, til henholdvis 995 og 1195, Fysiske forretninger, hvor man kan gå ind med sine 2 ben og se at det ikke er svindel og humbug, betale kontant eller med ens kredit kort, og få varen i hånden.
Mvh Jesper
Export-Asia