Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firma gave, Julegave ide, til dig selv eller dine børn ? 7" Tablet 1200Mhz Android 4.0 Wifi fra 500 kr med moms.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

e-bil.dk:

Jeg skrev om Aliexpress og ikke jer, sorry Huh?

Kommer jo an på sælger. På Aliexpress findes der både svindlere og hyldere. Jeg har købt gemmen nogle top forhandlere uden problemer. Det er bare ligesom DBA.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 25. Aug 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 20:41

e-bil.dk:

Ahh så giver det mere mening :-)

Jesper

Export-Asia

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 20:46

Masterinseo:

e-bil.dk:

Kommer jo an på sælger. På Aliexpress findes der både svindlere og hyldere. Jeg har købt gemmen nogle top forhandlere uden problemer. Det er bare ligesom DBA.

Jeg er også enig i ovenstående.

Dog vil jeg sige at Aliexpress er fint til Private køb, men har du en virksomhed som skal stå inde for kvalitet, garanti CE or andre mærker, så kan du ik forvente at de varer du køber på Aliexpress har nogen somhelst sikkerhed for at disse ting er iorden.

Det er en markeds side hvor alle kæmper om at sælge til laveste pris, og det er oftest lettest ved at gå på kompromis med produktionen.

Aliexpress er et glimrende medie til at se hvad der findes af produkter og hvad det sælges, Men det er som er som Masterinseo  Skrev næsten som DBA, det er private og firmaer der sælger der. Der kræves kun et kinesisk ID kort og et Kort til banken at oprette en salgs konto.

Mvh jesper

Export-Asia

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:50

Wichuda:
Vi har en forhandler i Danmark som tilbyder denne model som er annonceret. Og som skrevet  inkl moms og de leveres fra danmark, du betaler til Danske bank. osv :o)

Kan man selv afhente ?. Eller er det 82kr oven i prisen ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 21:10

Michael:

Wichuda:
Vi har en forhandler i Danmark som tilbyder denne model som er annonceret. Og som skrevet  inkl moms og de leveres fra danmark, du betaler til Danske bank. osv :o)

Kan man selv afhente ?. Eller er det 82kr oven i prisen ?.

Lige nu er der ik mulighed forafhentning da vores forhandler ik har nogen åbningstid om man vil, han sender dem fra posthuset, fragt er 65 kr med post danmark 

totalt 665 kr

mvh Jesper

Export-Asia

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19

Jeg har skrevet en mail til Jesper for at bestille en. Jeg fik en e-mail retur, hvor jeg blev bedt om at overføre pengene til en privatperson's bankkonto.

Dette virker som et fup-nummer. Er noget der har nogen erfaringer med dette firma?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 02:19

Karsten Sønderup Hansen:

Jeg har skrevet en mail til Jesper for at bestille en. Jeg fik en e-mail retur, hvor jeg blev bedt om at overføre pengene til en privatperson's bankkonto.

Dette virker som et fup-nummer. Er noget der har nogen erfaringer med dette firma?

Før du maler fanden på væggen, så kan jeg oplyse, at mange mindre firmaer ikke har en "decideret firmakonto" (naturligvis særskilt konto) ... Dit ordvalg er under alle omstændigheder ikke gennemtænkt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:51

Jacob:

Karsten Sønderup Hansen:

Før du maler fanden på væggen, så kan jeg oplyse, at mange mindre firmaer ikke har en "decideret firmakonto" (naturligvis særskilt konto) ... Dit ordvalg er under alle omstændigheder ikke gennemtænkt

Jeg skulle nok ha' formuleret mig mere grundigt.

Nu er det ikke trådstarter, som pengene skal overføres til, men en anden person, som så sender varen.

Jeg fik ikke en faktura, men blot oplyst at prisen var inkl. moms og forsendelsen var 65 kr., samt hvilket konto pengene skal overføres til.

Jeg fik ingen info om det "firma" jeg skulle handle med. Ud over navnet på indehaveren af bankkontoen.

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 05:22

Jacob:

Karsten Sønderup Hansen:

Vores forhandlers konto er en erhvervs konto i Danske bank, jeg forstår intet af hvad Søderrups media mener med vores store Fupnummer for 665 kr........................................

Jeg tror der er mange Uerfarne her på Amino som ikke har drevet virksomhed ret længe, som ser lidt for meget tv og kontant med Kaare Sand, som tror at en hver der ikke har E-handels fonden pr automatik er svindlere bedragere osv.

Vi gik med til at lave lidt annoncering for vores forhandler her på Amino I forbindelse med han lavede en rimelig stor bestilling,

Han har ikke selv har tid og overskud til online markedsføring, Men jeg kan godt se at folk slet ik er parate til gode tilbud,  der er for mange tvivl spørgsmål i "for godt til at være sandt genren" Næste gang må vi tilbyde varen til en højere pris....

Men jeg håber da folk vil benytte lejligheden til at betale 995 eller 1195 Fra butikkerne, det er jo der vi helst vil sælge varen.

Hvis det har interesse kan der henvises til et par butikker som forhandler denne tablet, til henholdvis 995 og 1195, Fysiske forretninger, hvor man kan gå ind med sine 2 ben og se at det ikke er svindel og humbug, betale kontant eller med ens kredit kort, og få varen i hånden.

Mvh Jesper

Export-Asia

Tilmeldt 25. Aug 10
Fra  Export-asia.com Skrevet kl. 05:25

Kampagnen er slut tak for henvendelserne.

Vi  søger stadig seriøse forhandlere til vores produkter hos Export-asia.com

Jeg kan kontaktes på Skype  " export-asia"

Eller giv mig dit telefon nummer så ringer jeg dig op.

På Forhånd tak

Jesper
Overseas sales manager

Export-asia.com

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)