Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til salg af produkter gennem hjemmeside og dropshipping

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er en ung iværksætter på 19 år. Til hverdag studerer jeg international økonomi på Varde Handelsskole og Handelsgymnasium. Jeg er interesseret i at oprette et samarbejde med en partner, som har interesse i at promovere sig på den bedst mulige og at finde det unikke produkt at sælge gennem dropshipping. Jeg ser en stor fremtid i iphone/ipad tilbehør, da rigtig mange danskere har disse produkter. Jeg er åben overfor nye idéer og og forslag til produkter.

M.v.h.

Nicki Aagaard Jørgensen

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:51

Du vil simpelthen dropshippe på et marked, som i forvejen er utrolig konkurrencepræget? :-)  Det lyder i mine øre som en dårlig forretning.

Du kan evt. dropshippe via www.dealextreme.com  - Det er billigt og du vil kunne få en nogenlune fortjeneste, hvis dine kunder kan leve med en længere leveringstid.

Personligt ville jeg nok vælge et marked med højere entry borders, hvis det SKAL være dropshipping. Ellers er det relativt billigt at indkøbe et lager af iphone/ipad-tilbehør, så overvej om du har tiltro til din ide og investér en 5-10.000 i et varelager. 

Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:53

Hej Nicki.

Iphone-tilbehør har ikke et stort overskud.

Nu hvor du bruger dropshipping skal du overveje om du gerne vil sælge store og dyre varer med et større overskud. Et forslag kunne være Tv, computer osv. Dette ville give en fantastisk overskud, hvis du finder en leverandør.

Jeg kunne være dit partner, hvis du altså kan gå med til at sælge større og dyre ting.

Skriv en privat besked.

KH

//Muuse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)