Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

credit card, med paypal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Først nu ser jeg dette, er der nogen som har erfaring med at man kan bruge paypal som kredit kort modtager til sin webshop? Er der nogen ulemper?

https://www.paypal-business.co.uk/accept-credit-cards-on-a-website-with-paypal/index.htm

Fra Marbella, Spanien
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 23
Fra  Miracle Spain S.L. Skrevet kl. 14:33

Hej Johnny,

Nu kan jeg ikke lige finde deres eksakte transaktionsgebyrer men jeg har en mistanke om at de måske er højere end du får ved normale betalingsudbydere. Derudover er det værd at bemærke at du kan få problemer med folk der bruger Dankortet, og især her vil gebyrerne være væsentlig højere i forhold til at have en gateway i danmark og en aftale med PBS (da de vil blive behandlet som Visa kort hvis muligt).

Derudover er paypals checkout process ofte skræmmende for brugere er min erfaring, dels fordi de er meget ihærdige for at få folk til at signe op og betale med en paypal konto fremfor at bruge deres kreditkort direkte. Men hvis du er interreseret i den her slags løsninger så kig evt også på Amazon Payments.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34

Hej Johnny.

Den side du linker til er til PayPals engelske side, som har produkter som ikke er tilgængelige på det skandinaviske marked. - PayPal PRO er en af disse.

Det er muligt gennem PayPal Express Checkout at foretage "Gæste betalinger" hvor konsumenten ikke behøver logge ind, men derimod foretager et køb direkte på skærmen (som helt normalt kreditkorts køb, som man f.eks. ser hos Dibs/Quickpay, epay.. osv...).

Jeg vil anbefale at du går ind på PayPal's danske webside www.paypal.dk, og læser mere om hvad vi kan tilbyde.

P.S. Du er velkommen til at sende mig en PM hvis du har spørgsmål, eller noget du undrer over :-)

mvh,

Sami Hådell (Sales Executive, PayPal Scandinavia).

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)